Επιμέλεια: Παλληκάρης Γιώργος

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η BMW 507 είναι ένα από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα στην ιστορία της βαυαρικής μάρκας. Αυτό πιθανότατα οφείλεται στους πασίγνωστους ιδιοκτήτες της με έναν εξ αυτών και ο  Έλβις Πρίσλεϋ, ο οποίος αγόρασε δύο από τις 254 μονάδες που κατασκευάστηκαν. Με την εξαιρετικά περιορισμένη διαθεσιμότητά του, η εύρεση ενός προς πώληση τέτοιου μοντέλου αυτές τις μέρες είναι κάτι που… κοστίζει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες κατασκευάστηκε στις 14 Ιανουαρίου 1958, και είναι το νούμερο 110 από τα συνολικά 254 που πέρασαν την γραμμή παραγωγής.  Μάλιστα είναι εξαιρετικά σπάνιο στο συγκεκριμένο χρώμα, καθώς η συγκεκριμένη απόχρωση κόσμησε μόνο 21 από αυτά τα μοντέλα, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τις μετοχές τους.

Παραδόθηκε τον Μάιο του 1958 στον Gustavo Zingg, έναν Γερμανό επιχειρηματία που διετέλεσε ως επίσημος αντιπρόσωπος της Mercedes-Benz στη Βενεζουέλα. Το αυτοκίνητο επέστρεψε στη Γερμανία γύρω στο 1960 και πέρασε τις επόμενες πέντε δεκαετίες εκεί.

Το 2007 οι ειδικοί της BMW Classic προχώρησαν στην πλήρη αναπαλαίωση του, υπογράφοντας πως χρησιμοποιήθηκαν μόνο γνήσια εξαρτήματα. Μάλιστα και ο κινητήρας αντικαταστάθηκε με έναν βελτιωμένο που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας «γράψει» μόλις 84.743χλμ. στο οδόμετρο, η BMW Series II 507 έβαλε πωλητήριο με τιμή στα 2.45 εκατ. δολάρια, όντας πλέον σε άριστη κατάσταση και με μία ιστορία που ζηλεύουν σχεδόν όλα τα μοντέλα. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης