Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στην απόλυτη κόντρα επιτάχυνσης έρχονται δύο μοντέλα, απόλυτοι εκφραστές της ιαπωνικής σχολής, που τους χωρίζουν όμως 20 χρόνια.

Από την μία έχουμε ένα Nissan Silvia S15, ένα μοντέλο που στην συγκεκριμένη μορφή παράγει 700 άλογα καθώς ο ιδιοκτήτης του, έχει επενδύσει πάνω από 102.000 δολάρια στην βελτίωση του. Το όχημα πλέον διαθέτει έναν κινητήρα 2.2λτ. (αντί για τον 2λτ. εργοστασιακό των 247 ίππων), ο οποίος σε συνδυασμό με γιγαντιαίο turbo και νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου, αποδίδει 700 ίππους.

Απέναντι του έχουμε τον τελευταίο χρονικά εκπρόσωπο της ιαπωνικής σπορ σχολής, με την τελευταίας γενιάς Toyota Supra, η οποία διατηρεί τον εργοστασιακό 3λτ. κινητήρα όμως έχει δεχθεί μεγάλη βελτίωση. Νέο turbo, νέο σύστημα εξάτμισης και νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου, ανεβάζουν την ιπποδύναμη στους 600 ίππους, με κόστος 7.640 δολάρια.

Τελευταία σημείωση: Η Supra  διαθέτει αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, ενώ το Nissan έχει παραδοσιακό χειροκίνητο κιβώτιο. Αρχικά τα αυτοκίνητα εκκινούν από σταση, στη συνέχεια από τα 50χλμ./ώρα, έπειτα από τα 80χλμ./ώρα και τέλος έχοντας «μέσα» την μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο.