Στο πλαίσιο της εμπορικής προώθησης της νέας σπορτίφ έκδοσης του 500 με το διακριτικό S, η Fiat Ιταλίας δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ το οποίο έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στη γείτονα χώρα.
Κάποιοι θεώρησαν ότι η διαφήμιση για το νέο 500S με τον τίτλο «δοκιμασμένο για κακά παιδιά» είναι σεξιστική, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι είναι πρωτότυπη και ευφάνταστη. Είναι γνωστό όμως, πως η επικοινωνιακή πολιτική της ιταλικής μάρκας στηρίζεται στον έρωτα – χαρακτηριστικό το σπορ με το βιάγκρα – και το πάθος των ζευγαριών.
Διαβάστε επίσης: Νέα σπορ έκδοση για το Fiat 500
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος