Κάθε προσδοκία ξεπερνά η ζήτηση για το νέο supercar της Honda, το οποίο είναι διαθέσιμο προς παραγγελία στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, με τιμή εκκίνησης τα 156.000 δολάρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολλοί από τους υποψήφιους αγοραστές του καινούργιου NSX έχουν καταθέσει ένα σημαντικό ποσό για προκαταβολή προκειμένου να το παραλάβουν πρώτοι και να γλυτώσουν τη μακρά λίστα αναμονής. Ένας από τους κυρίους που προηγείται στη λίστα, πιθανότατα θέλησε να πάρει πίσω τα χρήματα από την αγορά, πουλώντας τη θέση παραγγελίας του για 100.000 δολάρια.

Αυτός που θα πάρει τη θέση του, φυσικά, πρέπει να πληρώσει κανονικά το αυτοκίνητο στην εταιρεία, δηλαδή θα δώσει συνολικά 256.000 δολάρια. Με απλά λόγια, τα 100.000 είναι απλά «αέρας». Θυμίζουμε πως, το NSX που στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού λανσαρίστηκε με το σήμα της Acura, τροφοδοτείται από υβριδικό σύστημα, αποδίδοντας συνολικά 580 ίππους και 645 Nm ροπής. Ο V6 3.5 twin turbo βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται μπροστά από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων. Επίσης, δύο ακόμα ηλεκτροκινητήρες έχουν τοποθετηθεί στον εμπρός άξονα, λαμβάνοντας ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, που είναι ανάμεσα στον κινητήρα και τα καθίσματα. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με την κίνηση να περνά και στους τέσσερις τροχούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε περίπου 3 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 307 χλμ/ώρα. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, το σασί από μείγμα αλουμινίου, ατσάλι υψηλής αντοχής και carbon, η ανάρτηση επίσης από αλουμίνιο, ενώ φέρει ενεργή αεροδυναμική. Πατά πάνω σε ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/30 πίσω, με ζάντες 19 και 20 ιντσών, αντίστοιχα. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο τον οδηγό, συνδυάζοντας τις hi-tech λειτουργίες, με την εργονομία και την πρακτικότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τα 1.725 κιλά, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει οροφή, καπάκι κινητήρα και πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα. Τα φρένα είναι carbon-κεραμικά, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Quiet, Sport, Sport+ και Track), μεταβάλλοντας τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, των ηλεκτρικών μοτέρ, του πλαισίου και του ήχου των εξατμίσεων, ενώ υπάρχει και λειτουργία launch control για καλύτερη επιτάχυνση από στάση.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης