Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Ford είναι μία από τις λίγες εταιρίες που αντί να βάλει παρωπίδες και να ακολουθήσει τυφλά τον πλήρη εξηλεκτρισμό, ακούει πρώτα τον παλμό της αγοράς και μετά αποφασίζει.
Έτσι, παρόλο που τον Φεβρουάριο του 2021 είχε ανακοινώσει ως στόχο από το 2030 να πουλάει μόνο ηλεκτρικά Ι.Χ. στην Ευρώπη, πλέον διαβάζει τις ανάγκες και τις ικανότητες της αγοράς και θέτει νέο πλάνο. Ένα πλάνο που θα χαροποιήσει όσους δεν νιώθουν άνετα με το να οδηγούν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.
Το Automotive News Europe επικαλείται τον γενικό διευθυντή της Ford of Europe, Martin Sander, ο οποίος δήλωσε ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μπορούσαν να ζήσουν και μετά το 2030: «Αν δούμε ισχυρή ζήτηση, για παράδειγμα για plug-in υβριδικά οχήματα, θα τα προσφέρουμε».
Φεύγουν τα παλιά Ford για να έρθουν τα καινούργια
Η Ford κάνει χώρο στη γκάμα της για μία νέα σειρά οχημάτων, έχοντας ήδη τερματίσει τις παραγωγές των: Mondeo, EcoSport, Fiesta, S-Max ενώ φήμες θέλουν του χρόνου να μας αποχαιρετά και το Focus.
Φυσικά η γκάμα δεν πρόκειται να μείνει στιγμή με ελλείψεις καθώς μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση του μικρομεσαίου crossover Puma κάνει ντεμπούτο αργότερα φέτος ενώ και το αμιγώς ηλεκτρικό Explorer θα ξεκινήσει την παραγωγή του τον Ιούνιο στο εργοστάσιο της Κολωνίας. Παράλληλα ένα δεύτερο EV της Ford στην πλατφόρμα που έχει στηρίξει οχήματα όπως το VW ID.4 θα κάνει πρεμιέρα κάποια στιγμή τον επόμενο μήνα ενώ αναμένονται και άλλα, ολοκαίνουργια μοντέλα στην επόμενη τριετία, τόσο ηλεκτρικά όσο και plug-in
Όλα δείχνουν πως το μέλλον της αυτοκίνησης από αμιγώς ηλεκτρικό, μετατρέπεται σταδιακά σε εξηλεκτρισμένο, βρίσκοντας την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στη βενζίνη και το ρεύμα, στις επιδόσεις και την κατανάλωση, στους ρύπους και την τσέπη του καταναλωτή.