Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025. Η εταιρεία κρατάει τις σημαντικές λεπτομέρειες ως επτασφράγιστο μυστικό, αλλά ο CEO Benedetto Vigna δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στο στυλ και τις επιδόσεις και στα EV μοντέλα  και ότι δεν θα χάσουν τη “μοναδική” αίσθηση της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Vigna σημείωσε ότι “τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι αθόρυβα” και επανέλαβε ότι η Ferrari εργάζεται πάνω σε μοναδικές “ηχητικές υπογραφές” για τα μοντέλα της (μάλιστα το 2023 κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ειδικό ήχο εξάτμισης για EV).

Ο διευθύνων σύμβουλος, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι της Ferrari το 2021, δήλωσε ότι είναι πεπεισμένος ότι η εταιρεία μπορεί ακόμα να προσφέρει μια ξεχωριστή οδηγική εμπειρία αξιοποιώντας την τεχνολογία “με μοναδικό τρόπο”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εποχή της Ferrari που θα κινείται με μπαταρίες (όσο περίεργη κι αν ακούγεται αυτή η φράση) θα περιλαμβάνει μια νέα μονάδα παραγωγής, η οποία θα ανοίξει τον Ιούνιο στο Maranello και θα παράγει συστοιχίες μπαταριών, ηλεκτροκινητήρες και μετατροπείς ισχύος.

Τί γίνεται με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης;

Ο Vigna δήλωσε ότι δεν πιστεύει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξαφανιστούν ποτέ εντελώς από την αγορά πολυτελών αυτοκινήτων, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικά και EV να πωλούνται μαζί. Πάντως η Ferrari θα εξηλεκτρίσει το 60% της γκάμας της μέχρι το 2026. Η αλήθεια είναι πως τα υβριδικά σύνολα είναι μια εναλλακτική λύση που θα μπορούσε να διατηρήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους δρόμους για χρόνια, μειώνοντας παράλληλα τις βλαβερές εκπομπές ρύπων, που είναι ο απώτερος στόχος πολλών κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης