Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Για αυτό ακριβώς το λόγο είναι Ferrari και δεν συγκρίνεται με καμία άλλη μάρκα. Για ακόμη μία φορά η ιταλική εταιρία, προχώρησε σε ξεκάθαρες δηλώσεις που δείχνουν πως τα μελλοντικά της σχέδια, δεν ακολουθούν τις «μόδες».
Καμία αυτόνομη οδήγηση στις sport Ferrari
Μέσα από τον CEO της, Benedetto Vigna, η premium εταιρία ξεκαθάρισε πως δεν έχει κανέναν ενδιαφέρον και στόχο να ασχοληθεί με την αυτόνομη τεχνολογία. Με λίγα λόγια, οι Ferrari θα οδηγιούνται πάντα από χέρια και όχι από λογισμικά με τον Vigna να λέει χαρακτηριστικά «Υπάρχει λογισμικό επιδόσεων, υπάρχει λογισμικό άνεσης, υπάρχει λογισμικό ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και υπάρχει αυτόνομο λογισμικό. Το τελευταίο, δεν μας ενδιαφέρει».
Ναι στα e-fuels για να σωθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης
Όσον αφορά την ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα, η Ferrari υποστηρίζει τα ηλεκτρονικά καύσιμα (e-fuels) σε μια προσπάθεια να διατηρήσει ζωντανό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλα όμως, η εταιρία θα παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό όχημα στο εγγύς μέλλον, με την εταιρεία να δηλώνει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα θα αποτελούν το 80% της γκάμας της μέχρι το 2030. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari επιβεβαίωσε επίσης ότι η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει το λογισμικό που απαιτείται για την EV προέλασή της χωρίς να πάρει βοήθεια από τρίτους.
Οι απαγορεύσεις της Ε.Ε. και η ειδική κατηγορία που ανήκει η Ferrari
Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει τη σταδιακή κατάργηση της πώλησης οχημάτων εσωτερικής καύσης από το 2035 για τους κύριους κατασκευαστές και το 2036 για τις μάρκες χαμηλού όγκου, όπως η Ferrari. Τον Μάρτιο, η ΕΕ και η Γερμανία συμφώνησαν να επιτρέψουν την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, υπό την προϋπόθεση ότι θα λειτουργούν με ηλεκτρονικά καύσιμα που δεν προκαλούν άνθρακα – κάτι που η Ferrari επιβεβαίωσε ότι θα κάνει, παράγοντας αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στο άμεσο μέλλον.