Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί η VW να μην χρησιμοποίησε τελικά τον εντυπωσιακά γρήγορο 5κύλινδρο TFSI της Audi στο τελευταίο Golf R, όμως ένας ιδιοκτήτης το κατάφερε, με το αζημίωτο φυσικά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ας πάρουμε τα πράγματα από την και να γνωρίσουμε τον πρωταγωνιστή της ιστορίας, Kavin ο οποίος έχει αγοράσει ένα Golf R MK7 και ενώ ήταν ικανοποιημένος από την απόδοση του συνόλου, ήθελε να βελτιώσει τον ήχο. Άρχισε να «πειράζει» το σύστημα εξάτμισης και όπως ο ίδιος ανέφερε, το ένα έφερε το άλλο και κατέληξε να απευθυνθεί στην Innovative Motorsports που ειδικεύεται σε πλήρεις μετατροπές.

Καθώς το Golf R και το Audi RS3 χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα, η εταιρία πρότεινε στον Kavin να πραγματοποιήσουν engine swap και να τοποθετήσουν στο μοντέλο του τον πανίσχυρο 5κύλινδρο TFSI του Audi. Μάλιστα όταν η VW έφτιαξε το Golf R MK8 ζήτησε από την Audi να χρησιμοποιήσει τον εν λόγω κινητήρα αλλά έλαβε αρνητική απάντηση.

Αφού λοιπόν βρέθηκε ένα τρακαρισμένο Audi RS3 οι μηχανικοί σήκωσαν μανίκια και για πέντε συνολικά εβδομάδες εργάστηκαν πάνω στη συγκεκριμένη μετατροπή, αλλάζοντας φυσικά εκτός από το μοτέρ, και το σύστημα μετάδοσης αλλά και όλες τις καλωδιώσεις. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Ποιο είναι όμως το κόστος ενός τέτοιου έργου; Λοιπόν, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη Kavin, εξαρτάται πολύ από το τι έχετε και τι θέλετε να πετύχετε. Στην περίπτωσή του, κατάφερε να πουλήσει τον παλιό κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και το πίσω διαφορικό για να ανακτήσει μερικά από τα χρήματα που ξόδεψε για την αγορά του νέου κινητήριου συνόλου. Ο ίδιος αναφέρει πως το συνολικό κόστος ξεκινά από τα 18.000 δολάρια και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 80.000 δολάρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την ιστορία να αναφέρουμε πως ο TFSI αποδίδει 400 ίππους και 500 Nm ροπής έχοντας τελική ταχύτητα πάνω από 280χλμ./ώρα όσο πετυχαίνει το 0-100 σε κάτω από 4 δευτ. Πάντα με νούμερα που βασίζονται στις επίσημες μετρήσεις στο σύνολο του RS3.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης