Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς ελέγχεται η θωράκιση στα κατά παραγγελία αλεξίσφαιρα οχήματα; Μπορεί για έναν κοινό θνητό αυτό να είναι κάτι που πραγματικά δεν τον απασχολεί, όμως υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι για πολλούς λόγους είναι «αναγκασμένοι» να μετακινούνται με τροποποιημένα και αλεξίσφαιρα οχήματα τα οποία πρέπει να αντέχουν μέχρι και… χειροβομβίδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία Inkas που ειδικεύεται στα αλεξίσφαιρα αυτοκίνητα, έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο που δείχνει πώς γίνεται ο έλεγχος της θωράκισης, με εκατοντάδες πυροβολισμούς σε σφαίρες διαφόρων μετρημάτων, χειροβομβίδες στην οροφή, αλλά και βόμβες κάτω από το σασί. Φυσικά υπάρχουν επίπεδα θωράκισης που δείχνουν την ανάλογη αντοχή σε πιθανές επιθέσεις.

Το VPAM λοιπόν είναι ένα βαλλιστικό πρότυπο αντοχής οχήματος που αναπτύχθηκε στη Γερμανία και το VR7 σημαίνει ότι το εν λόγω όχημα μπορεί να αντέξει 7,62×51 καθώς και 5,56×45 βολές. Το συγκεκριμένο Toyota Land Cruiser 300 πέρασε πολλά περισσότερα από απλές βαλλιστικές δοκιμές. Συνολικά, επέζησε από περισσότερα από 780 φυσίγγια διαφόρων διαμετρημάτων, έξι χειροβομβίδες οροφής, τέσσερις χειροβομβίδες κάτω από το σώμα, δύο νάρκες ξηράς και 15 κιλά TNT που πυροδοτήθηκαν αλλά δεν μπόρεσαν να διαπεράσουν την καμπίνα.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης