Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το επόμενο Skyline, που θα δούμε το φθινόπωρο, θα είναι το πρώτο μοντέλο που εφοδιάζεται με το νέας γενιάς σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Ουσιαστικά, πρόκειται για μία τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού, συνδυάζοντας την πλοήγηση σε αυτοκινητοδρόμους, με τη δυνατότητα διατήρησης της πορείας σε μια λωρίδα κυκλοφορίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αφού ο οδηγός επιλέξει τη διαδρομή μέσω του συστήματος πλοήγησης, το λογισμικό αναλαμβάνει την κίνηση μόλις το όχημα βγει στον αυτοκινητόδρομο. Η αναβαθμισμένη εκδοχή του ProPILOT 2.0 επιτρέπει την οδήγηση χωρίς την ανθρώπινη συνδρομή, ενόσω το όχημα κινείται σε μία συγκεκριμένη λωρίδα.

Όταν το αυτοκίνητο προσεγγίζει ένα απρόσμενο εμπόδιο ή όταν περνάει ένα πιο αργό όχημα, το σύστημα κρίνει τον κατάλληλο χρονισμό αλλαγής της διέλευσης βάσει πληροφοριών από το σύστημα πλοήγησης και ανίχνευσης 360 μοιρών. Παράλληλα, παρέχεται μια διαισθητική ηχητική και οπτική καθοδήγηση στον οδηγό, ο οποίος καλείται να θέσει και τα δύο χέρια στο τιμόνι και να επιβεβαιώσει την έναρξη αυτών των λειτουργιών με έναν διακόπτη.

Για την παροχή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο, το όχημα χρησιμοποιεί κάμερες, ραντάρ, σόναρ, GPS και τρισδιάστατα δεδομένα χάρτη υψηλής ευκρίνειας 3D.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε περίπτωση αλλαγής λωρίδας, ο οδηγός ενεργοποιεί το φλας κατεύθυνσης και τοποθετεί τα χέρια στο τιμόνι. Μόλις το όχημα διαπιστώσει ότι όλα είναι ασφαλή, αλλάζει λωρίδα.

Όταν πλησιάσει στην έξοδο του αυτοκινητόδρομου, παρέχεται ηχητική και οπτική καθοδήγηση για να ειδοποιήσει τον οδηγό ότι πρόκειται να τερματιστεί η οδήγηση υπό πλοήγηση. Μόλις το όχημα φτάσει στην ράμπα εξόδου της εθνικής οδού, η οδήγηση υπό  πλοήγηση απεμπλέκεται και ο χρήστης ελέγχει πλήρως το όχημα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης