Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Κατά τη διάρκεια της Ετήσιας Συνέντευξης Τύπου η Porsche έδειξε για πρώτη φορά teaser φωτογραφία του νέους 7θέσιου και αμιγώς ηλεκτρικού SUV της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την κωδική ονομασία “K1”, το επταθέσιο EV εμ,φανίστηκε κρυμμένο κάτω από ένα κάλυμμα, όσο ο πρόεδρος της εταιρείας Oliver Blume μιλούσε για το εξηλεκτρισμένο μέλλον της γκάμας. Το νέο μοντέλο, που θα τοποθετηθεί πάνω από την Cayenne στην ιεραρχία της γκάμας, θα «πατάει» στη νέα πλατφόρμα SSP Sport που κατασκεύασε η εταιρία. Μάλιστα ο ισχυρός άντρας της Porsche υποσχέθηκε «ισχυρές επιδόσεις» καθώς και «αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης», ενώ μέσα στην καμπίνα θα υπάρχει μία «εντελώς νέα εμπειρία». Δήλωσε ξεκάθαρα πως το μοντέλο θα στοχεύει κυρίως στις δύο πλουσιότερες αγορές του πλανήτη, την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, με την πρώτη να είναι και ο καλύτερος πελάτης της Porsche παγκοσμίως.

Πιο συγκεκριμένα η Κίνα παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά της Porsche το 2022 με 93.286 αυτοκίνητα να παραδίδονται στους πελάτες παρά τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού. Η Βόρεια Αμερική ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με 79.260 πωλήσεις, ενώ η Ευρώπη – παρά τη σταθερή της αύξηση 7 τοις εκατό – παρέμεινε τρίτη με 62.685 αυτοκίνητα. Μόνο στη Γερμανία παραδόθηκαν στους πελάτες 29.512 νέες Porsche.

Το 7θέσιο SUV δεν θα φτάσει σύντομα, καθώς η Porsche βάζει επί του παρόντος τις τελευταίες πινελιές στην επόμενη αμιγώς ηλεκτρική γενιά της Macan, που αναμένεται το 2024. Η ηλεκτρική Cayenne αναμένεται να κυκλοφορήσει γύρω στο 2026. Αυτό σημαίνει ότι το 7θέσιο όχημα της μάρκας δεν θα κάνει το ντεμπούτο του νωρίτερα από το 2027.  Αξίζει να αναφέρουμε πως η εμβληματική 911 θα είναι η τελευταία Porsche που θα αφήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θα συμβεί μετά το 2030.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης