Με θετικό πρόσημο έκλεισε η περυσινή χρονιά για την Volvo στην ελληνική αγορά και με ένα μερίδιο που έφτασε το 2,4% (από1,5 που ήταν το 2011). Το μερίδιο αυτό είναι και το μεγαλύτερο που έχει σημειώσει ποτέ η μάρκα στην χώρα μας ενώ αξιοσημείωτο το γεγονός, ότι τα Volvo S60/V60 και XC60 αναδείχτηκαν σύμφωνα με την εταιρεία πρώτα σε πωλήσεις στις κατηγορίες τους.
Αύξηση υπήρξε τόσο σε απόλυτο αριθμό όσο και σε μερίδιο αγοράς των εταιρικών πωλήσεων το 2012, σε σχέση με το 2011 ενώ πολύ επιτυχημένο μπορεί να χαρακτηριστική το λανσάρισμα του νέου Volvo V40 με 222 ταξινομήσεις σε διάστημα ενός τριμήνου. Συνολικά οι ταξινομήσεις της μάρκας έφτασαν τις 1.380 μονάδες.
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης