Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Γυρίστε το χρόνο πίσω μερικά χρόνια, και θυμηθείτε ποιο ήταν το αυτοκίνητο της οικογένειας στο οποίο κάνατε τις πρώτες σας βόλτες ως οδηγός. Συνήθως πρόκειται για κάποιο μανιτζέβελο όχημα, ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας που θα είναι πιο εύκολο για έναν αρχάριο οδηγό να το παρκάρει, να το υπολογίσει στις στροφές και φυσικά να το φρενάρει σε μία έκτακτη ανάγκη.
Στην Ελλάδα ο νόμος τονίζει ξεκάθαρα πως για τους πρώτους 12 μήνες, ένας νέος οδηγός πρέπει να έχει το «Ν» στο πίσω παρμπρίζ, και φυσικά για να πάρει άδεια οδήγησης, οφείλει να είναι 18 ετών.
Στην Αυστραλία, οι νέοι από 16 ετών μπορούν να αποκτήσουν την άδεια οδήγησης τους, όμως θα πρέπει για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα, οι νέοι οδηγοί να έχουν ως συνοδηγό κάποιον ενήλικα που διαθέτει δίπλωμα οδήγηση και αντί για «Ν» να έχουν στο πίσω μέρος ένα «L» ώστε οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου να είναι ενήμεροι και να είναι διπλά προσεκτικοί.
Πόσο άνετα θα νιώθατε να “μαθαίνατε” οδήγηση σε έναν τέτοιο supercar;