Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ήταν πάντα ένα supercar μεταμφιεσμένο σε ένα τετράθυρο σπορ σεντάν. Αυτό που τη κάνει εξαιρετική και μοναδική είναι η αιχμηρή οδική της συμπεριφορά και ο V6 twin-turbo των 503 ίππων, με την εταιρία να είναι έτοιμη να κάνει αυτό το σύνολο, δύο φορές πιο γρήγορο.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, έδωσε πληροφορίες για την επόμενη Giulia. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως το νέο αυτοκίνητο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και στη βασική έκδοση θα έχει 345 ίππους, με την πιο ισχυρή έκδοση Veloce να φτάνει τους 790 ίππους. Αλλά η πραγματική απόλαυση όπως ο ίδιος είπε, θα είναι η έκδοση Quadrifolio των 1000 ίππων.
Η τελευταία, πιθανότατα θα έχει τετρακίνηση και θα χρησιμοποιεί παρόμοια ρύθμιση με τη νέα Maserati Granturismo Folgore, η οποία εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και δυνατότητα torque-vectoring. Η αυτονομία του EV θα είναι περίπου 700χλμ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo τόνισε επίσης τη σημασία της μετατροπής της αυτοκινητοβιομηχανίας σε πλήρως ηλεκτρική. «Αλλάζουμε γιατί πρέπει», είπε. «Αν όχι, η Alfa Romeo θα ήταν νεκρή».
Σχεδιαστικά, η Giulia θα μπορούσε να εξελιχθεί από τη σημερινή της καθαρή μορφή σεντάν σε ένα πιο fastback σύνολο σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές. Ωστόσο, θα εξακολουθεί να είναι «η Alfa Romeo που όλοι θέλουμε», σύμφωνα με τον Imparato.
Ανεξάρτητα από τη μορφή που θα πάρει η νέα Giulia, αναμένεται να φτάσει στα μέσα της δεκαετίας, βοηθώντας την Alfa Romeo να πετύχει τον στόχο της να είναι μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2027. Αυτό το χρονοδιάγραμμα πιθανότατα σημαίνει ότι το νέο όχημα θα πατάει στην πλατφόρμα STLA 800V του ομίλου Stellantis. Κάτι που σημαίνει πως θα έχει και τη δυνατότητα ταχυφόρτισης.