Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί η εταιρεία να έχει ήδη ανακοινώσει πως η επόμενη γενιά του εντυπωσιακού R8 θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, όμως προετοιμάζει ένα τελευταίο δώρο. Θέλοντας να αποχαιρετήσει τον V10 κινητήρα που χρησιμοποιείται στην τρέχουσα γενιά, η Audi ετοιμάζει μια special έκδοση με πιο αγριεμένη εμφάνιση, αλλαγές στα σημεία αλλά και αυξημένη ιπποδύναμη.

Πιο συγκεκριμένα, η τελευταία βενζινοκίνητη εκδοχή στην ιστορία του Audi R8 θα διαθέτει ιδιαίτερα πιο επιθετικό bodykit, βελτιωμένες αναρτήσεις και φρένα αλλά και έναν ενισχυμένο κινητήρα. Ο ίδιος V10 θα δίνει το «παρών» και στην ειδική Performance RS Final Edition, όμως αυτή τη φορά θα είναι βελτιωμένος και θα αποδίδει 650 άλογα.  

Να θυμίσουμε πως ο 5,2 λτ. κινητήρας στην τωρινή του μορφή αποδίδει 602 άλογα στις 8.250 στροφές.  
Σίγουρα το να κλείνει το κεφάλαιο της βενζινοκίνητης ιστορίας ενός τόσο σημαντικού μοντέλου είναι μεγάλη στιγμή και μάλλον θα πρέπει να θεωρήσουμε δεδομένο ότι την ίδια τακτική θα ακολουθήσουν και άλλα supercars

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση έχει πλέον φτάσει και όλα τα μεγάλα μοντέλα που έγραψαν ιστορία με δυνατούς βενζινοκινητήρες πολλών κυβικών θα μας αποχαιρετήσουν για πάντα (στην Ευρώπη τουλάχιστον). Οι εταιρίες δημιουργώντας τελευταίες ειδικές – επετειακές εκδόσεις ανεβάζουν τόσο την αξία του μοντέλου αλλά παράλληλα προετοιμάζουν κοινό και αγορές για τον ερχομό των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων. 

Τουλάχιστον θα πούμε «αντίο» στη βενζίνη, στην καλύτερη εκδοχή της!