Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Έως το τέλος του 2021, η Opel θα διαθέτει στην γκάμα της εννέα ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των Corsa-e, Mokka-e, Combo-e, Vivaro-e και Zafira-e Life. Στόχος της γερμανικής φίρμας είναι να προσφέρει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε μοντέλο μέχρι το 2024.

Για να μπορέσει να υποστηρίξει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η εταιρεία εξέλιξε παράλληλα ένα τεχνικό κέντρο για τη συντήρηση μπαταριών υψηλής τάσης.

Η εγκατάσταση, που δημιουργήθηκε πριν από δέκα χρόνια στο Rüsselsheim, έχει εκσυγχρονιστεί σημαντικά. Το κέντρο τώρα ελέγχει και, αν χρειαστεί, επισκευάζει μπαταρίες όλων των μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP.

 

Εξειδικευμένοι τεχνικοί

Όλοι οι εργαζόμενοι είναι εξειδικευμένοι στην ηλεκτρική ενέργεια και έχουν λάβει εκπαίδευση στην υψηλή τάση (πιστοποίηση επιπέδου 5). Οι τεχνικοί στο Κέντρο Μπαταριών αναλαμβάνουν περιπτώσεις τις οποίες οι επισκευαστές ανά την Ευρώπη αδυνατούν να διαχειριστούν.

Πέρυσι ο αριθμός ανήλθε σε περίπου 100 βλάβες (σε οχήματα ηλικίας έως και δέκα ετών), που αφορούσαν είτε τη μονάδα ελέγχου ή στη χειρότερη περίπτωση μία κυψέλη μπαταρίας. Η μπαταρία φτάνει στο Rüsselsheim σε στεγανοποιημένη συσκευασία, η οποία ανοίγεται από τους ειδικούς στην υψηλή τάση.

Η ελαττωματική κυψέλη αντικαθίσταται και ολόκληρη η μπαταρία επιστρέφει στον πελάτη. Σε περίπτωση σοβαρότερης ζημιάς -όπως μετά από μία σύγκρουση-, ένας ικανός αριθμός από ανακατασκευασμένες μπαταρίες είναι πάντα διαθέσιμος για αντικατάσταση. Ο πελάτης παραλαμβάνει μία μπαταρία ανακατασκευής για αντικατάσταση.

Μόνο το κέντρο μπαταριών του Rüsselsheim είναι εξουσιοδοτημένο να ανοίγει μπαταρίες με βλάβη. Η σφραγισμένη μονάδα ανοίγεται αποκλειστικά από ειδικούς στην υψηλή τάση. Η κατεστραμμένη κυψέλη αντικαθίσταται και στη συνέχεια η πλήρως λειτουργική μπαταρία αποστέλλεται ως ανταλλακτικό ανακατασκευής στην αποθήκη ανταλλακτικών.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Με το καλώδιο της Opel φορτίζεις παντού

Η τιμή του ηλεκτρικού Opel Mokka στην Ελλάδα