Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Προβληματισμό προκαλούν τα αποτελέσματα νέας έρευνας που τονίζει το γεγονός πως οι άνθρωποι αγοράζουν plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV), αλλά τα φορτίζουν σπάνια και κινούνται κυρίως βενζινοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το PHEV είναι ουσιαστικά ένα παραδοσιακό υβριδικό, εκτός από το γεγονός ότι μπορείτε να το συνδέσετε για να φορτίσετε την μπαταρία του και να επωφεληθείτε από μερικά χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης (συνήθως από 45 μέχρι 85χλμ.) χωρίς εκπομπές ρύπων. Όχι μόνο η χρήση ενός PHEV ως ηλεκτρικού αυτοκινήτου σας εξοικονομεί χρήματα, αλλά είναι επίσης καλύτερη για το περιβάλλον.

Όπως τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα PHEV κοστίζουν περισσότερο από τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα στην αγορά τους. Πραγματικά δεν έχει νόημα να ξοδεύετε επιπλέον χρήματα σε ένα όχημα με PHEV υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, εκτός αν σκοπεύετε να το χρησιμοποιήσετε και ηλεκτρικά.

Σύμφωνα με μια μελέτη από το Green Car Reports, , πολλοί άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν τα PHEV τους όπως θα «έπρεπε». Τα στοιχεία για την οικονομία καυσίμου προέρχονται από το Fuelly.com ενώ άλλα σημαντικά δεδομένα συλλέχθηκαν από το Γραφείο Επισκευής Αυτοκινήτων της Καλιφόρνια. Με βάση τη μελέτη, οι ιδιοκτήτες PHEV διανύουν από 25 έως και 65% λιγότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα, από όσα θα μπορούσε να προσφέρει το όχημα τους εάν υπήρχε καθημερινή φόρτιση. Επιπλέον, οι οδηγοί PHEV καταναλώνουν 42 έως 67 τοις εκατό περισσότερα καύσιμα από τις εκτιμήσεις της EPA, καθώς σπάνια φορτίζουν τις μπαταρίες των αυτοκινήτων τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδόν όλες οι κυβερνήσεις στον πλανήτη δίνουν κίνητρα για την αγορά PHEV μοντέλων, όμως ήδη στην Αμερική αρχίζουν να υπάρχουν κουβέντες για την αναίρεση τους, καθώς οι ιδιοκτήτες δεν τα χρησιμοποιούν με τον ανάλογο τρόπο.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης