Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όπως πολλές άλλες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, η Geely επιθυμεί να αναπτύξει την παρουσία της σε νέες αγορές και η Ευρώπη αποτελεί μια ελκυστική επιλογή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν είναι μυστικό πως η Geely είχε εκτεταμένες συνομιλίες με την πολωνική κυβέρνηση νωρίτερα φέτος. Ο αναπληρωτής υπουργός αναπτυξιακών κονδυλίων και περιφερειακής πολιτικής της κυβέρνησης, Jan Szyszko, δήλωσε ότι είτε θα κατασκευαστεί ένα νέο εργοστάσιο στη χώρα που θα κατασκευάζει EV και θα τα πουλάει στους ντόπιους, είτε ένα νέο εργοστάσιο EV που θα κτιστεί σε άλλη χώρα της ΕΕ, αλλά θα εξακολουθεί να τα πουλάει στην Πολωνία.

Η τρέχουσα κατάσταση αυτών των συνομιλιών δεν είναι σαφής, αλλά πηγές λένε ότι η πολωνική κυβέρνηση δεν θεωρεί την Geely ως ιδανικό εταίρο. Σύμφωνα με τον Li της Geely, η εταιρεία έχει «πολλές δυνατότητες» καθώς επιδιώκει να επεκταθεί στην Ευρώπη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Ευρωπαίος διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Lynk & Co της Geely, Nicolas Appelgren, δήλωσε στο Reuters ότι η μάρκα αναζητά ενεργά τοποθεσίες σε όλη την ήπειρο, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η Geely (η οποία έχει στην ιδιοκτησία της και τις Volvo – Lynk & Co – Zeekr – Lotus – Smart) άνοιξε πρόσφατα μια νέα βάση στη Φρανκφούρτη, όπου θα δοκιμάσει και θα αναπτύξει 13 οχήματα νέας ενέργειας (PHEV και EV) για να δει πώς αποδίδουν και πώς συμμορφώνονται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα πιστοποίησης.

Τον Απρίλιο, η επίσης κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Chery ανακοίνωσε ότι θα παράγει ηλεκτρικά οχήματα σε εργοστάσιο στη Βαρκελώνη της Ισπανίας. Τα αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν σε ένα εργοστάσιο που λειτουργούσε προηγουμένως η Nissan μέσω μιας κοινοπραξίας με την Ebro-EV Motors. Η Chery σχεδιάζει να είναι σε θέση να παράγει 50.000 οχήματα ετησίως μέχρι το 2027 και 150.000 μονάδες μέχρι το 2029.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης