Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όταν η Hyundai παρουσίασε πριν μερικά χρόνια το i30N απέδειξε πως μπορεί να κατασκευάσει εκπληκτικά sport αυτοκίνητα σε λογικές τιμές. Ακολούθησαν το i20N, το i30 Fastaback N, το Kona N, το Veloster N και το Elantra N.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία υποσχέθηκε να διατηρήσει αυτή την εντυπωσιακή sport ποικιλία και στην ηλεκτρική εποχή και το απέδειξε έμπρακτα με την παρουσίαση του εντυπωσιακού Hyundai Ioniq 5 N. Ενός μοντέλου που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά απόδοσης 226 ίππων και έναν πίσω απόδοσης 383, πετυχαίνοντας συνδυαστική ισχύ 609 ίππων. Ένα νούμερο που φτάνει τα 650 στη λειτουργία Boost (για περίπου 10 δευτ.) και επιτρέπει στο τετρακίνητο όχημα να κάνει το 0-100 σε 3.4 δευτ. και να έχει τελική στα 260χλμ./ώρα. Μάλιστα διαθέτει και λειτουργία Drift αλλά και κατασκευασμένο ήχο. Η τιμή του όμως είναι αρκετά υψηλότερη από τα βενζινοκίνητα N μοντέλα και η εταιρία υπόσχεται πως θα φέρει sport ηλεκτρικά γκάζια και σε καλύτερη τιμή, με ένα νέο μοντέλο.

Ο Albert Biermann, ο οποίος ήταν επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας μέχρι πριν από δύο χρόνια, αλλά εξακολουθεί να εργάζεται για τον όμιλο ως τεχνικός σύμβουλος, παραδέχτηκε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι υπάρχει ένα μικρότερο και φθηνότερο ηλεκτρικό hatch που εξετάζεται αυτή τη στιγμή. Οι λεπτομέρειες, ωστόσο, εξακολουθούν να είναι λιγοστές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε « Πρέπει να φτιάξουμε ένα μικρότερο N ηλεκτρικό, καθώς διαφορετικά αφήνουμε τους πελάτες μας στο σκοτάδι. Πρέπει να κατέβουμε με κάτι μικρότερο και πιο προσιτό. Αν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο N, θέλεις να πας στην πίστα – έστω και για 15 ή 20 λεπτά».

Βέβαια, ενώ ένα μικρότερο ηλεκτρικό hot hatch φαίνεται πιθανό στο απώτερο μέλλον, μια έκδοση επιδόσεων του Ioniq 6 θα μπορούσε να έρθει νωρίτερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης