Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Κάτι παραπάνω από ένα χρόνο πριν, η Peugeot παρουσίασε τη πανέμορφη νέα γενιά του 308, η οποία για πρώτη φορά ήταν διαθέσιμη και σε plug-in υβριδικές εκδόσεις. Σήμερα, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία προχωρά στον πλήρη εξηλεκτρισμό του μοντέλου, παρουσιάζοντας την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του, τόσο ως hatchback όσο και ως station wagon.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά να αναφέρουμε πως το αμιγώς ηλεκτρικό και με μηδενικούς ρύπους Peugeot θα βγει στις αγορές το 2023, την ώρα που «πατάει» στην ίδια πλατφόρμα EMP2 με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Αυτό σημαίνει πως σε τεράστιο βαθμό η σχεδίαση παραμένει αυτούσια, τόσο εντός όσο και εκτός, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να αποτελούν οι νέες 18άρες ζάντες, οι οποίες κατασκευάστηκαν για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση.

Τόσο ως hatchback όσο και ως station wagon, θα διατίθεται με ένα νέο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων, με ροπή στα 260 Nm. Ταυτόχρονα, η μπαταρία νέας γενιάς 54 kWh με χημική σύνθεση 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο, 10% κοβάλτιο, καταφέρνει να προσφέρει στο μοντέλο αυτονομία 400χλμ. ενώ λειτουργεί στα 400V.

Μάλιστα σύμφωνα με την εταιρία η μέση κατανάλωση είναι εξαιρετικά χαμηλή, στα 12.7 kWh/100χλμ. ενώ θα υπάρχει και η επιλογή «brake», η οποία θα ενισχύει σε μεγάλο βαθμό την ανάκτηση ενέργειας, κάθε φορά που ο οδηγός θα αφήνει το πεντάλ του γκαζιού. Ο ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής διατίθεται στάνταρ και έχει ονομαστική ισχύ 11 kW την ώρα που η υποδοχή φόρτισης είναι συμβατή με όλους τους τρόπους φόρτισης. Από ένα σημείο φόρτισης 100 kW, η φόρτιση του οχήματος θα φτάσει από το 20 στο 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός από τους νέους τροχούς, και μερικές παρεμβάσεις στο εμπρός και πίσω μέρος του αμαξώματος με στόχο την καλύτερη αεροδυναμική, η υπόλοιπη σχεδιαστική γραμμή παραμένει ίδια με τις εκδόσεις με θερμικό μοτέρ. Το ίδιο ισχύει και στο εσωτερικό όπου η σχεδιαστική φιλοσοφία i-Cockpit της Peugeot με το χαρακτηριστικό τιμόνι μικρής διαμέτρου μπροστά από τον πίνακα οργάνων και η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, συνθέτουν το hi-tech προφίλ.

Πλέον, η γκάμα του Peugeot 308, περιλαμβάνει εκδόσεις με βενζίνη, πετρέλαιο, plug-in αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές, ενώ το 308 θα είναι το πρώτο 100% EV station wagon στην Ευρώπη.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης