Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Από τα πλέον επίσημα χείλη, επιβεβαιώνεται ότι ο διάδοχος του Audi R8 μεταμορφώνεται σε ένα πλήρως ηλεκτρικό supercar και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα μέσα της δεκαετίας.
Οι εικασίες σχετικά με το μέλλον του R8 ήταν έντονες τα τελευταία χρόνια, με τις τελευταίες αναφορές να δείχνουν ότι θα ακολουθήσει την αμιγώς ηλεκτρική διαδρομή. Κάτι που ταιριάζει πλήρως και με τα ευρύτερα σχέδια ηλεκτροκίνησης της Audi η οποία θα αρχίσει να παρουσιάζει ηλεκτρικά οχήματα από το 2026.
Οι τεχνικές προδιαγραφές για το μοντέλο δεν είναι ακόμη γνωστές σε αυτό το στάδιο. Ωστόσο, η επικρατέστερη περίπτωση είναι ότι θα μπορούσε να βασίζεται στην πλατφόρμα SSP Sport που ανέπτυξε η Audi από κοινού με την Porsche και η οποία σύντομα θα αντικαταστήσει την αρχιτεκτονική J1 των Porsche Taycan και Audi E-Tron GT
Το ερώτημα της απόδοσης παραμένει επίσης αναπάντητο σε αυτό το πρώιμο στάδιο. Η Audi πιθανότατα να τοποθετήσει στο R8 ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων και θα διασφάλιζε ότι θα έχει περισσότερη ιπποδύναμη από το RS E-Tron GT με τους 637 ίππους. Δεδομένου ότι τα νούμερα ιπποδύναμης των άλλων μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων της Audi θα μεγαλώσουν τα επόμενα χρόνια, δεν θα σοκαριστούμε άμα επιβεβαιωθεί πως ο διάδοχος του R8 θα κυκλοφορήσει στην αγορά με πάνω από 800 ίππους.
Ο επικεφαλής της Audi Sport, Sebastian Grams, είπε ότι πιέζει για έναν πλήρως ηλεκτρικό διάδοχο R8, αλλά σημείωσε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί για παραγωγή.
«Παλεύω για έναν διάδοχο του R8 και το ίδιο κάνει και το διοικητικό συμβούλιο της Audi»,. «Εξετάζουμε διαφορετικά είδη εννοιών και η βασική ένοια είναι ηλεκτρισμένη».