Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από τη διαρροή των φωτογραφιών, η γερμανική φίρμα αποφάσισε να αποκαλύψει νωρίτερα από το προγραμματισμένο τη νέα γενιά του μεγάλου πολυτελούς sedan της γκάμας της.

Το καινούργιο A6 υιοθετεί πολλά στοιχεία από τη ναυαρχίδα της Audi, το Α8, προβάλλοντας έναν πιο κομψό και μπρουτάλ χαρακτήρα. Η εικόνα του είναι ιδιαίτερα επιβλητική, με τις διαστάσεις του αμαξώματος να έχουν αυξηθεί σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Αντίθετα, το βάρος έχει μειωθεί χάρη στη χρήση αλουμινίου, ενώ βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική φθάνοντας το 0,24 cd.

Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4.939 χλστ., το πλάτος 1.886 χλστ. και το ύψος 1.457 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.924 χλστ. Εξοπλίζεται με τρία διαφορετικά φωτιστικά σώματα, μεταξύ των οποίων είναι και τα κορυφαία HD Matrix LED, ενώ το μέγεθος των  ζαντών κυμαίνεται από 17 έως 21 ίντσες.

Ανοίγοντας την πόρτα του Α6, το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με την εξαιρετική ευκρίνεια. Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται η οθόνη αφής 10,1 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και ακριβώς από κάτω μία μικρότερη οθόνη 8,6΄΄ μέσω της οποίας ρυθμίζεται ο κλιματισμός.

Τα καθίσματα είναι πλήρως ηλεκτρικά, φέρουν λειτουργίες θέρμανσης, εξαερισμού και μασάζ, ενώ από τον εξοπλισμό δεν λείπει η γυάλινη πανοραμική οροφή, τα πακέτα κρυφού φωτισμού, το προηγμένο ηχοσύστημα Bang & Olufsen, το ενσωματωμένο αρωματικό χώρου και πολλά ακόμη.

Οι επιβάτες και κυρίως αυτοί των πίσω καθισμάτων έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι τους, με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να αγγίζει τα 530 λίτρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης, όπως αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, πλοήγηση με λειτουργία αυτοδιδασκαλίας, αυτόματη στάθμευση, αποφυγή σύγκρουσης και head-up display. Συνολικά υπάρχουν 38 τεχνολογίες, μετατρέποντας το A6 σε κινούμενο φρούριο.

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται αρχικά από έναν βενζίνης και έναν diesel. Αμφότεροι διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt και μπαταρία ιόντων λιθίου, ανακτώντας ενέργεια κατά την επιβράδυνση. Ο V6 TFSI 3.0 λίτρων αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής και ο V6 3.0 TDI 286 ίππους και 620 Nm ροπής. Τα μοτέρ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης quattro. Αργότερα, θα προστεθεί ένας δίλιτρος βενζίνης και ένας αντίστοιχης χωρητικότητας diesel.  

Όσον αφορά στον τομέα οδικής συμπεριφοράς, η Audi κάνει λόγο για ένα απολαυστικό αυτοκίνητο. Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Α6 θα γίνει στην έκθεση της Γενεύης, με το λανσάρισμα στην αγορά να ξεκινά τον Ιούνιο και την τιμή εκκίνησης στη Γερμανία να ορίζεται στα 58.050 ευρώ.