Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πολύ σκληροί για να πεθάνουν αποδεικνύονται οι θερμικοί κινητήρες τελικά καθώς πάρα τις προθεσμίες της Ε.Ε. για αμιγώς ηλεκτροκίνητο μέλλον, οι αγορές εκτός Ευρώπης έχουν άλλη άποψη, πιο διαλλακτική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τη μία έχουμε την Toyota που καθημερινά τονίζει πως η ηλεκτροκίνηση πρέπει να είναι επιλογή και όχι μονόδρομος και για αυτό η ιαπωνική εταιρία συνεχίζει να προσφέρει και να επενδύσει σε διάφορα καύσιμα: Βενζίνη, υβριδικά, υδρογόνο κτλ.

Από την άλλη πλέον και ο τεράστιος όμιλος Stellantis (κάτω από την ομπρέλα της είναι 14 μάρκες) ανακοίνωσε πως θα επενδύσει 6 δις. δολάρια για την ανάπτυξη νέων θερμικών κινητήρων που θα καίνε αιθανόλη, για την αγορά της Νότιας Αμερικής.

Η δαπάνη αυτή, που χαρακτηρίζεται ως η μεγαλύτερη επένδυση που έχει γίνει ποτέ στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Νότια Αμερική, θα υποστηρίξει την κυκλοφορία περισσότερων από 40 αυτοκινήτων και την ανάπτυξη κινητήρων flex-fuel. Σε περίπτωση που δεν είστε εξοικειωμένοι με τον όρο, αναφέρεται σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει κατασκευαστεί για να λειτουργεί με βενζίνη και αιθανόλη. Μάλιστα η εταιρεία ανακοινώνει πως αυτή η τεχνολογία θα μπορεί να συνδυαστεί και με υβριδικά σύνολα, για ακόμη καλύτερη απόδοση, συνδυάζοντας τον ευέλικτο κινητήρα εσωτερικής καύσης με μια μπαταρία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτοί οι ηλεκτροκίνητοι κινητήρες ευέλικτου καυσίμου αναπτύσσονται για να εξυπηρετήσουν πολλαπλά μοντέλα σε όλο το εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο της Stellantis. Επιπλέον, όλοι θα είναι συμβατοί με τις υπάρχουσες γραμμές παραγωγής στη Νότια Αμερική για να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα.

Η περιοχή είναι πολύ σημαντική για τον όμιλο Stellantis, δεδομένου ότι κατέχει μερίδιο αγοράς 31,4% στη Βραζιλία και 23,5% σε ολόκληρη τη Νότια Αμερική. Επίσης, βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων στην Αργεντινή και τη Χιλή. Πέρυσι, ο όμιλος Stellantis πούλησε περισσότερα από 878.000 οχήματα στην περιοχή, ενώ είναι επίσης ο ηγέτης στην κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων, με μερίδιο 28,6 τοις εκατό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κύριος λόγος για τον οποίο η Fiat ήταν η εταιρεία της Stellantis με τις καλύτερες πωλήσεις το 2023 (για τρίτη συνεχή χρονιά), ήταν οι εξαιρετικές επιδόσεις της στη Νότια Αμερική.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης