Το Alaskan παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα σε ειδική εκδήλωση στo Medelin της Κολομβίας, κερδίζοντας τις εντυπώσεις με τον μοντέρνο σχεδιασμό, τις τεχνολογίες και τις υψηλές δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου.
Υιοθετεί τη φιλοσοφία του πρωτότυπου που είχαμε δει πέρυσι στο Παρίσι, συνδυάζοντας την πρακτικότητα και την αντοχή ενός αυθεντικού pick up με την ποιότητα, την άνεση και την κομψότητα των επιβατικών αυτοκινήτων Renault. Η εταιρεία υπόσχεται εξαιρετική οδική συμπεριφορά και ευελιξία, κάνοντας λόγο για ένα όχημα που καλύπτει τις απαιτήσεις τριών διαφορετικών κόσμων: επαγγελματική χρήση, διασκέδαση και καθημερινή χρήση.
Είναι το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα στην ιστορία της γαλλικής φίρμας, βασίζεται στο καινούργιο Nissan Navara NP300 και αρχικά θα προσφέρεται στις χώρες της Λατινικής Αμερικής και της Αφρικής. Το λανσάρισμα στην Ευρώπη θα ακολουθήσει αργότερα -μέσα στο 2017-, με την κατασκευή του να γίνεται σε Μεξικό, Αργεντινή και Ισπανία.
Η εικόνα του είναι αναμφισβήτητα το μεγάλο ατού, με τη μεγάλη μάσκα με τα χρωμιωμένα διακοσμητικά, το μυώδες καπό, τα έντονα νεύρα σε όλο το αμάξωμα, τα φώτα ημέρας LED και τις ζάντες 16 έως 18 ιντσών να αναδεικνύουν τον δυναμισμό και την κομψότητα του αυτοκινήτου. Η καμπίνα θυμίζει περισσότερο SUV, με την οθόνη TFT 5 ιντσών στην κεντρική κονσόλα να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, όπως και η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις συναντάμε σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα 360 μοιρών, GPS, θερμαινόμενα καθίσματα και πολλά ακόμα.
Το Alaskan θα προσφέρεται σε τρεις τύπους (single-cab, double-cab και chassis-cab), με την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος να φθάνει τα 23 εκατοστά και τη δυνατότητα ρυμούλκησης τους 3,5 τόνους. Η καρότσα είναι υψηλής αντοχής, περιλαμβάνοντας γάντζους πρόσδεσης φορτίου και υποδοχή 12V.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 2.3 turbodiesel κινητήρας του ομίλου Renault-Nissan, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος με 160 ή 190 ίππους. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο επτά σχέσεων, ως δικίνητο ή τετρακίνητο. Τα 4Χ4 αυτοκίνητα εφοδιάζονται με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) και κεντρικό κλείδωμα. Από τον εξοπλισμό δεν λείπουν τα Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC). Επίσης, σε επιλεγμένες αγορές το pick-up θα προσφέρεται με κινητήρα βενζίνης 160 ίππων και diesel 2,5 λίτρων.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος