Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η ιταλική εταιρεία συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία στον χώρο της μόδας, της διαφήμισης και της show business, μέσω του διασημότερου ημερολογίου του κόσμου. Του ημερολογίου που ανέτρεψε ταμπού και απενοχοποίησε αναστολές, ανακάλυψε τη χρυσή ισορροπία ανάμεσα στο σέξι και στο χυδαίο, ανάμεσα στον υπαινικτικό ερωτισμό και στην πορνό υπερβολή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για το Calendar του 2018, η Pirelli συνεργάστηκε με έναν από τους κορυφαίους φωτογράφους του κόσμου, τον Tim Walker. Ο 48χρονος Βρετανός εμπνεύστηκε από το φημισμένο βιβλίο του Lewis Carroll «Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων», με το αποτέλεσμα να είναι καταπληκτικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεπερνώντας την κλασική έννοια του γυμνού, ο Walker δημιούργησε ένα ανατρεπτικό ημερολόγιο, το «The Cal», όπου οι πρωταγωνιστές του παραμυθιού είναι Αφροαμερικανοί. To εκλεπτυσμένο styling επιμελήθηκε ο στιλίστας της «Vogue», Edward Enninful.

Guest star είναι η Naomi Campbell, η οποία είχε φωτογραφηθεί και στο παρελθόν για το ημερολόγιο της Pirelli, όταν ήταν 16 ετών. Δίπλα της βρίσκονται το top model Adut Akech, η ακτιβίστρια Adwoa Aboah, η Duckie Thot, η Slick Woods, ο ηθοποιός Djimon Hounsou, ο ράπερ, στιχουργός και ηθοποιός Sean Diddy Combs και πολλοί ακόμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα από τον φακό του, ο Tim Walker αναθεωρεί μία από τις κλασικές ιστορίες της βρετανικής λογοτεχνίας. Eξωφρενικά σύνολα και ρομαντικά μοτίβα τονίζουν την ξεχωριστή καλλιτεχνική αισθητική, αφήνοντας κατά μέρος τα αψεγάδιαστα κορμιά των μοντέλων και τις τολμηρές πόζες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης