Ο τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου NFL θεωρείται το τηλεοπτικό γεγονός της χρονιάς. Ο αγώνας συγκεντρώνει όλα τα φώτα της δημοσιότητας, με την ακροαματικότητα να σπάει κάθε ρεκόρ.

Το Super Bowl όπως είναι ευρέως γνωστό, αποτελεί το ακριβότερο τηλεοπτικό προϊόν στον κόσμο. Ένα σποτ 30 δευτερολέπτων κοστίζει σχεδόν 4 εκατομμύρια δολάρια, αλλά παρόλα αυτά όλες οι εταιρείες θέλουν να διαφημιστούν. Οι παραγωγές που δημιουργούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι εντυπωσιακές, με την KIA να συμμετάσχει για όγδοη συνεχή χρονιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τον φετινό τελικό που θα διεξαχθεί την ερχόμενη Κυριακή 5 Φεβρουαρίου, η κορεατική φίρμα δαπάνησε περισσότερα από 10 εκατομμύρια δολάρια, δημιουργώντας ένα ευφάνταστο τηλεοπτικό σποτ. Πρωταγωνιστούν το υβριδικό crossover Niro και η ηθοποιός Melissa McCarthy.

Στο teaser που δόθηκε στη δημοσιότητα βλέπουμε την οδηγό να έχει εγκλωβιστεί σε ένα μικρό παγόβουνο και να καλεί για βοήθεια την προσωπική υπηρεσία (roadside assist)  της KIA.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης