Το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Ampera-e το οποίο λανσαρίστηκε πρόσφατα στην Ευρώπη, είναι ένα αυτοκίνητο που διακρίνεται για την υψηλή αυτονομία, τις επιδόσεις και την εξαιρετική συνδεσιμότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεγάλο προσόν του μοντέλου της Opel, είναι το γεγονός ότι κινείται σαν ένα συμβατικό όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου 60 kWh, έχει αυτονομία 520 χιλιομέτρων– τουλάχιστον 100 χλμ. μεγαλύτερη από του πλησιέστερου ανταγωνιστή.

Πρόσφατα, δύο μέλη της εκπομπής αυτοκινήτου auto mobil στο γερμανικό δίκτυο VOX, θέλησαν να διαπιστώσουν πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει το Ampera-e σε πραγματικές συνθήκες. Έτσι, φόρτισαν πλήρως τις μπαταρίες και ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την πόλη Gorlitz, την ανατολικότερη πόλη της Γερμανίας, με τελικό προορισμό το Aachen, που βρίσκεται στη δυτική πλευρά της χώρας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η απόσταση από τη μία πόλη στην άλλη είναι 755 χιλιόμετρα και υπό φυσιολογικές συνθήκες απαιτούνται 7 ώρες μέσω του αυτοκινητόδρομου. Οι Albert Königshausen και Alexander Bloch επέλεξαν να κινηθούν μέσω του επαρχιακού δίκτυο, με τη μέση ταχύτητα να κυμαίνεται μεταξύ 40-50 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λόγω έργων και παρακάμψεων, το ταξίδι τους διήρκησε συνολικά 25 ώρες και 30 λεπτά! Παρά το μεγάλο ταξίδι, οι δύο Γερμανοί κατάφεραν να διανύσουν 754,9 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, φθάνοντας ως τα περίχωρα του Aachen.

Η αποστολή τους στέφθηκε με επιτυχία, αποδεικνύοντας ότι υπό προϋποθέσεις, το Opel Ampera-e είναι ικανό να κάνει μεγάλες αποστάσεις, πριν αποφορτιστεί τελείως η μπαταρία.

Θυμίζουμε πως, το ηλεκτρικό hatch αποδίδει 204 ίππους και 360 Nm ροπής, με τα 0-50 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα, προς όφελος της αυτονομίας. Στον δρόμο, είναι απόλυτα αθόρυβο, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και προσφέρει δυνατότητα επαναφόρτισης των μπαταριών εν κινήσει. Ο οδηγός δεν χρειάζεται καν να πατήσει το πεντάλ του φρένου για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Αρκεί να αφήσει το πόδι από το γκάζι.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης