Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Αν υπάρχει ένα μοντέλο που πραγματικά δεν μοιάζει με κανένα άλλο και το ξεχωρίζουν όλοι, αυτό είναι το Fiat Multipla. Ένα πολυμορφικό ιταλικό μοντέλο με άκρως αμφιλεγόμενο design, ξεκάθαρο όμως προβάδισμα στους χώρους και τις ανέσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Fiat Multipla πρωτοεμφανίστηκε το 1998 και ίσως μέχρι και σήμερα είναι το πιο αναγνωρίσιμο minivan στην ιστορία, παρά το γεγονός πως η παραγωγή του έχει σταματήσει από το 2010.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ορισμένοι θεωρούν το μοντέλο μπροστά από την εποχή του, συμπεριλαμβανομένου του ανεξάρτητου σχεδιαστή Marco Maltese, ο οποίος εμπνεύστηκε από αυτό για το τελευταίο του έργο. Ο καλλιτέχνης αναδημιούργησε ψηφιακά μια σύγχρονη έκδοση του Multipla, αναβαθμίζοντας τα εμβληματικά στοιχεία του σχεδιασμού του και ενσωματώνοντας ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία.

Με την ονομασία «Re.Multipla», έρχεται να ταράξει τα νερά, σε μία εποχή όπου δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες επαναφέρουν εμβληματικά μοντέλα της δεκαετίας του ’90, σε ηλεκτρικό υπόβαθρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Marco Maltese κράτησε τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία του Multipla και τα προσάρμοσε στο σήμερα. Μεγάλοι τροχοί, πόρτες τύπου suicide και φυσικά τα φωτιστικά σώματα που προεξέχουν, είναι μερικά από αυτά.

Παρόλο που ο σχεδιαστής δεν παρείχε απεικονίσεις του εσωτερικού, είναι προφανές ότι ο στόχος ήταν να διατηρηθεί η αντισυμβατική διάταξη δύο σειρών και έξι θέσεων που χαρακτηρίζει το αρχικό Fiat Multipla. Αυτή η διάταξη μεγιστοποιεί την ευρυχωρία που προσφέρει το μεγάλο πλάτος και το ιδιαίτερο σχήμα της καμπίνας.

Καθώς πρόκειται για μια καθαρά σχεδιαστική μελέτη, ο Maltese δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τις πιθανές τεχνικές προδιαγραφές που θα είχε το μοντέλο εάν ποτέ έμπαινε στη γραμμή παραγωγής, αλλά οραματίστηκε το μίνι βαν με μια μπαταρία τοποθετημένη στο δάπεδο και ηλεκτρικούς κινητήρες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης