Μόλις επτά μήνες μετά το λανσάρισμα της ανανεωμένης εκδοχής, το Insignia έφθασε τις 100.000 παραγγελίες, με την Opel να «τρίβει τα χέρια» της από ικανοποίηση.
Το μεσαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα, καθώς τους πρώτους τέσσερις μήνες της φετινής χρονιάς είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του, σε Μεγάλη Βρετανία, Ισπανία και Ολλανδία. Στη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ιταλία, την Αυστρία, την Ελβετία και τη Νορβηγία, αποτελεί τη δεύτερη επιλογή των πελατών.
Το αγοραστικό κοινό, εκτιμά το ελκυστικό στιλ, τους ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες, την προηγμένη τεχνολογία και την εκτεταμένη γκάμα μοντέλων, αφού διατίθεται ως τετράθυρο sedan, πεντάθυρο και σε station έκδοση Sports Tourer.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος