Προ των πυλών βρίσκεται η ανανεωμένη εκδοχή του μικρομεσαίου ιαπωνικού μοντέλου, με το λανσάρισμα στις ευρωπαϊκές αγορές να ξεκινά τις επόμενες εβδομάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λίγο πριν την έναρξη της εμπορικής πορείας, η Toyota έδωσε στη δημοσιότητα όλες τις λεπτομέρειες του Auris 2016, με τον νέο 1.200άρη turbo κινητήρα να κλέβει την παράσταση. Η έκδοση με το συγκεκριμένο μοτέρ έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Αποδίδει 115 ίππους και 185 Nm ροπής, συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το αυτόματο Multidrive S, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 109 γρ./χλμ.

Ο δίλιτρος diesel αντικαθίσταται από τον 1.600άρη της BMW, ο οποίος αποδίδει 112 ίππους και 270 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 10,5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να είναι στα 190 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση βρίσκεται στα 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 104 γρ./χλμ. Αναβαθμισμένος είναι και ο 1.4 D-4D των 90 ίππων, καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 6 και έχοντας CO2 στα 89 γρ./χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η υβριδική έκδοση που καλύπτει το 50% των συνολικών πωλήσεων του Auris, με τον 1.800αρη κινητήρα των 136 ίππων, έχει μέση κατανάλωση 3,5 λτ./100 χλμ. και 79 γρ./χλμ. CO2. Εκτός από τους κινητήρες, το Auris φέρει αναβαθμίσεις στην ανάρτηση προς όφελος της οδηγικής συμπεριφοράς, έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και βελτιωμένη ηχομόνωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αισθητικά, οι αλλαγές εντοπίζονται στα φώτα LED εμπρός – πίσω, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τη γρίλια στη μάσκα. Η κεραία είναι τύπου «πτερύγιο καρχαρία», οι ζάντες 16 και 17 ιντσών, ενώ υπάρχουν καινούργια χρώματα για το εξωτερικό αμάξωμα. Πιο σύγχρονο και εργονομικό είναι το εσωτερικό, με το σύστημα πολυμέσων να διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών με απεριόριστες δυνατότητες συνδεσιμότητας, ενώ στον πίνακα οργάνων προστέθηκε μια ψηφιακή οθόνη.

Περισσότερες πληροφορίες για το ανανεωμένο Toyota Auris  θα έχουμε την επόμενη εβδομάδα, όταν και θα το οδηγήσουμε κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης στις Βρυξέλλες.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης