Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Θυμάστε όταν η Bugatti είπε ότι είχε σταματήσει να κυνηγάει ρεκόρ; Λοιπόν, αυτό αποδεικνύεται ότι ήταν ένα ψέμα. Η εποχή του θρυλικού κινητήρα W16 φτάνει στο τέλος της, αλλά όχι πριν από το τελευταίο ρεκόρ, για το τέρας των 8 λίτρων. Εγκατεστημένος στο Mistral ενός πελάτη, ο θαυμάσιος κινητήρας βοήθησε το μοντέλο να γίνει το ταχύτερο κάμπριο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία.
Η «ανοικτή» Bugatti Mistral κατάφερε να μπει στο βιβλίο με τα ρεκόρ, πετυχαίνοντας τελική ταχύτητα 453.91χλμ./ώρα στην πίστα δοκιμών Papenburg στη βόρεια Γερμανία. Το μοντέλο οδηγήθηκε από τον Βρετανό οδηγό, ειδικό στην τελική ταχύτητα και νικητή του Le Mans, Andy Wallace, ο οποίος είχε πετύχει και το ρεκόρ τελικής ταχύτητας (κλειστού αυτοκινήτου) στα 490.36χλμ./ώρα με τη Chiron Super Sport 300+ το 2019.
Η Bugatti Mistral θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 99 φορές, ενώ όλες έχουν γίνει sold out στην απίστευτη τιμή των 5 εκατ. ευρώ. Χρησιμοποιεί τον θρυλικό W16 κινητήρα των 4 τούρμπο και απόδοσης 1.600 ίππων.
Σε περίπτωση που κρατάτε λογαριασμό, η Mistral αποσπά το ρεκόρ μεγαλύτερης τελικής ταχύτητας σε κάμπριο όχημα παραγωγής, από την Hennessey Venom GT Spyder, η οποία σημείωσε 427.44χλμ./ώρα το μακρινό 2016.
Αξίζει να σημειώσουμε πως η Mistral που πέτυχε το ρεκόρ, είναι ειδική παραγγελία για έναν πελάτη. Ο ιδιοκτήτης – ο οποίος διαθέτει επίσης μια Veyron Super Sport, μια Vitesse και μια Chiron 300+ σε ασορτί χρώματα – ανέθεσε στην Bugatti να κατασκευάσει ένα ειδικό μοντέλο με εκτεταμένη χρήση carbon και πορτοκαλί χρώματος και να το χρησιμοποιήσει για να θέσει το ρεκόρ. Η αποστολή επιτεύχθηκε λοιπόν.