Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Απολαμβάνοντας τη ζεστασιά του καλιφορνέζικου ήλιου, αυτά τα μοναδικά οχήματα μοιράστηκαν την άσφαλτο της πίστας, παρουσιάζοντας ένα εκπληκτικό θέαμα κομψότητας . Παρακολουθούμενη με ενθουσιασμό από τον CEO της Bugatti Rimac, Mate Rimac, η ιστορική περίσταση σηματοδότησε το αποκορύφωμα ετών ανάπτυξης, τιμώντας την κληρονομιά που δημιούργησε η Type 35.
Από τη στιγμή που η ιδιαίτερη σιλουέτα της κατέπληξε τον κόσμο της αυτοκίνησης και των αγώνων αυτοκινήτου στο Grand Prix de Lyon, στις 3 Αυγούστου 1924, ήταν προφανές ότι η Type 35 προοριζόταν να επαναπροσδιορίσει τις αντιλήψεις για τις επιδόσεις. Κατά τη διάρκεια της ενεργής καριέρας της, η Type 35 κέρδισε πάνω από 2.500 αγώνες σε πολλαπλές κατηγορίες.
Το χρώμα της ειδικής έκδοσης Bolide 100 year anniversary, της επετειακής έκδοσης για τα 100 χρόνια, τιμά τέλεια την απαράμιλλη Type 35 και την πλούσια αγωνιστική κληρονομιά της Bugatti. Το κατά παραγγελία φινίρισμα του οχήματος, «Grand Prix Blue», είναι μια νέα ερμηνεία του «Bleu de Lyon» της Type 35, που έγινε διάσημο από τα πρώτα δείγματα της Type 35 που έτρεξαν σε αγώνες στη Λυών το 1924.
Το carbon με κόκκινη έμφαση στο εξωτερικό συμπληρώνει καθένα από τα θρυλικά αγωνιστικά χρώματα των εθνών που συμμετείχαν στους πρώιμους αγώνες Grand Prix. Αποχρώσεις όπως το γαλλικό αγωνιστικό μπλε, το πλούσιο πράσινο των Βρετανών αγωνιζομένων, το αστραφτερό λευκό των Γερμανών αγωνιζομένων και το τολμηρό ροζ των Ιταλών, κοσμούν όμορφα το σύνολο.
Η κεντρική κονσόλα είναι φινιρισμένη από καθαρό carbon και διαθέτει ένα αλουμινένιο ένθετο με φινίρισμα «engine turn», ενώ το απαλό δέρμα που είναι μοναδικό στην επετειακή έκδοση Bolide κοσμεί τα καθίσματα και τα χαρακτηριστικά σε όλη την καμπίνα. Η εκατονταετηρίδα του Type 35 σηματοδοτείται με περίτεχνα ανάγλυφα 100 Anniversaire στα προσκέφαλα, τα οποία συμπληρώνουν τα επετειακά αυτοκόλλητα στα πλαϊνά μαρσπιέ.
Αυτή η μοναδική ευκαιρία που έφερε κοντά θρύλους, ενσάρκωσε ένα εκπληκτικό θέαμα στην άσφαλτο της Laguna Seca. Μια στιγμή που θα κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία της μάρκας ως γιορτή των εικόνων του παρελθόντος και του παρόντος.