Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Ήταν το 1955 όταν οι Γάλλοι παρουσίασαν για πρώτη φορά στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού, την πρώτη DS. Η  «θεά» ΔΣ (εκ του γαλλικού déesse) είχε προσγειωθεί στην αυτοκινητική σκηνή σαν τελετουργικός ιπτάμενος δίσκος από το υπερπέραν των τροχών. Τότε, στο κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας, η DS δεν επανέλαβε τις νόρμες. Τις επαναπροσδιόρισε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι επισκέπτες στην έκθεση δεν κοντοστάθηκαν όπως συμβαίνει στις εκθέσεις αυτοκινήτων. Αλλά σταμάτησαν και με τις φωτογραφικές τους μηχανές τράβηξαν όσες περισσότερες φωτογραφίες μπορούσαν.

Από τότε μέχρι σήμερα η DS εξελίχθηκε εντυπωσιακά και έγινε το αυτοκίνητο των οδηγών που έχουν απαιτήσεις αλλά και ιδιαίτερο γούστο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο DS 7 σήμερα αναβιώνει το πνεύμα, το απαράμιλλο στιλ, την τεχνολογική υπεροχή, την παροιμιώδη άνεση και ένα κόκπιτ που αλλάζει τα δεδομένα του ραφιναρίσματος και της απτής πολυτέλειας.

Ήταν αναγκαίο να το κάνει. Επιβαλλόταν να διαφέρει. Διότι όπως είχε πει, ξεκάθαρα και verbatim, η Μarion David, η κυρία της οποίας η επαγγελματική κάρτα γράφει «DS Automobiles Product Director», «εάν ακολουθούσαμε το consensus, τη γενική παραδοχή, εάν επαναλαμβάναμε ό,τι κάνουν οι άλλοι, θα είμασταν νεκροί». DS or «dead».

Με αυτό το σκεπτικό, το DS 7, πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχοντας εξασφαλίσει με στατιστικές, μερίδια αγοράς, «ονόματα και διευθύνσεις» την ένταξή του στο 100% premium τμήμα της αγοράς, ήρθε δυναμικά να αναβαθμίσει τα πρότυπα της κατηγορίας των πολυτελών C-SUV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μadame et monsieur, όχι, δεν είναι τευτονικό. Δεν μιμείται, δεν ακολουθεί, δεν υπάρχει κανένας λόγος, δεν θέλει. Είναι γνήσια crème de la crème της γαλλικής σχολής.

Συμπέρασμα: Ένα DS 7 οφείλει να διαφέρει υπαρξιακά.

Συνθέτει τη δική του σχεδιαστική γλώσσα, ενσωματώνει κομψότητα και ραφινάρισμα, προωθεί την υψηλή τεχνογνωσία και προτάσσει τις μεγαλύτερες διαστάσεις στην κατηγορία διατηρώντας, μάλιστα, τον κορυφαίο χώρο αποσκευών που παραμένει αμετάβλητος είτε στις θερμικές είτε στις Plug-in Hybrid εκδόσεις.

Απόδοση από 130 έως 360 ίππους με την έκδοση DS 7 E-TENSΕ 4×4 να διαθέτει προηγμένο σύστημα τετρακίνησης επιταχύνοντας στα 0-100 χλμ/ώ. σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα. Δυνατό αλλά όχι ωμό. Εκλεπτυσμένα και διακριτικά.

Ταυτόχρονα, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DS ACTIVE SCAN SUPSENSION χαλαρώνει τα άκρα σου με μια μοναδική άνεση. «Σκανάρει» συνεχώς το οδόστρωμα και μέσω μίας κάμερας ελέγχει και προβλέπει κάθε ανωμαλία του και, βάσει των δεδομένων που συλλέγει, γίνονται οι απαραίτητες ρυθμίσεις στο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου (σε κάθε τροχό ξεχωριστά) με σκοπό την αυξημένη άνεση των επιβατών. Το «μαγικό χαλί» (στερεότυπο που παρέμεινε επί δεκαετίες συνδεδεμένο με την εμβληματική DS) είναι πάλι εδώ. Στο τεχνολογικό του reset.

 

Μέσα στο DS 7 βιώνεις τα πολυτελή υλικά, την τεχνολογία «Bracelet» στο δέρμα Nappa, τον περιστρεφόμενο χρονογράφο της B.R.M. να θυμίζει ακριβή ωρολογοποιία και ραφές επενδύσεων σε σχήμα μαργαριταριού.

«Επικοινωνείς» με τα υποσυστήματα μέσω του νέου, διαισθητικού συστήματος infotainment DS IRIS SYSTEM με αφή ή με φυσική ομιλία και ελέγχεις λειτουργίες μέσω της κομψής οθόνης 12 ιντσών με εύκολη 3D πλοήγηση. Με λιγότερες λέξεις, απολαμβάνεις hi-tech υπόστρωμα και ραφιναρισμένη ροή.

Όποιος ενδιαφέρεται να οδηγήσει την DS7 μπορεί να κλείσει μέχρι και τις 29 Φεβρουαρίου, ένα rendez-vous σε ένα DS Store και να αποτυπώσει τις δικές του εκτιμήσεις.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης