Μια νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία, η οποία έχει ως στόχο να κάνει πιο εύκολες και γρήγορες τις παραδόσεις προϊόντων από online αγορές, παρουσίασε η Volvo.
Πρόκειται για την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία παράδοσης αγαθών στο αυτοκίνητο και μάλιστα χωρίς την παρουσία του ιδιοκτήτη! Μέσω της υπηρεσίας, χριστουγεννιάτικα παιχνίδια, δώρα, τρόφιμα, ποτά και άλλα προϊόντα θα παραδίδονται απευθείας στα αυτοκίνητα των κατόχων Volvo. Με αυτό τον τρόπο, δεν χρειάζεται πλέον κανείς να ψάχνει για θέση στάθμευσης στα πολυσύχναστα κέντρα, να απογοητεύεται από την αδυναμία εύρεσης του επιθυμητού προϊόντος ή τις αναμενόμενες παραδόσεις που δεν έγιναν έγκαιρα ή και …ποτέ.
Για την απευθείας in-car) παράδοση, η σουηδική φίρμα συνεργάστηκε με την PostNord, τη μεγαλύτερη εταιρεία διανομών και επικοινωνίας στη Σκανδιναβία, τη Lekmer.com, ηγετική σκανδιναβική δύναμη στο διαδικτυακό εμπόριο παιχνιδιών και βρεφικών ειδών και τη Mat.se, σουηδική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο online λιανικό εμπόριο ειδών καθημερινής χρήσης.
Η υπηρεσία είναι εύκολη και απλή. Οι ιδιοκτήτες των Volvo, αφού αγοράσουν ό,τι επιθυμούν μέσω διαδικτύου, απλώς επιλέγουν την απευθείας παράδοση κατά τη διαδικασία του ηλεκτρονικού «checkout». Η απευθείας παράδοση στο αυτοκίνητο λειτουργεί με τη χρήση ενός ψηφιακού κλειδιού, το οποίο αποστέλλεται στο διανομέα και μέσω του οποίου παρέχεται άπαξ η πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου. Όταν τα αγαθά παραδοθούν στο όχημα, ο κάτοχός του λαμβάνει μια ειδοποίηση ότι τα ψώνια του έχουν παραδοθεί και είναι τακτοποιημένα στο αυτοκίνητο.
Η απευθείας παράδοση στο αυτοκίνητο είναι προς το παρόν διαθέσιμη στους πελάτες της Volvo στην έδρα της εταιρείας, στην πόλη του Γκέτεμποργκ, σύντομα όμως θα επεκταθεί και στην υπόλοιπη Σουηδία, αλλά και σε άλλες χώρες. Επιπλέον, καθώς η εταιρεία θα συνάπτει συνεργασίες και με άλλες εταιρείες, η γκάμα των διαθέσιμων αγαθών πρόκειται να διευρυνθεί.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος