Είναι επτά το πρωί στον Βόρειο Πολικό Κύκλο. Ο άνεμος λυσσομανά στο παγωμένο τοπίο. Ο Gonzalo Giménez, επικεφαλής του τμήματος φρένων και συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας της Seat, βγαίνει από το κτήριο για να δει τον καιρό.
Ελπίζει η μέρα να είναι ηλιόλουστη και να μην χιονίζει, προκειμένου αυτός και η ομάδα του να ολοκληρώσουν τις δοκιμές και να επιστρέψουν στις οικογένειές τους.
Κάθε χρόνο, περισσότερα από 90 αυτοκίνητα ταξιδεύουν έως τον Αρκτικό Κύκλο για να δοκιμαστούν σε ακραίες συνθήκες και να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία όλων των συστημάτων.
Το γραφείο τους είναι μία παγωμένη λίμνη. Ένα στρώμα πάγου βάθους 60 εκατοστών καθιστά την διαδρομή κατάλληλη για οδήγηση. Εκεί εργάζονται για 10 συνεχόμενες εβδομάδες, πριν έρθει ο βαρύς χειμώνας.
16 μηχανικοί και επιστήμονες πιέζουν τα αυτοκίνητα στο όριο. Εκτελούν 60 διαφορετικά τεστ, συλλέγουν δεδομένα, τα επεξεργάζονται και κάνουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο ABS, στο ESP και στα υπόλοιπα συστήματα. Στη συνέχεια αποστέλλουν τα στοιχεία στις κεντρικές εγκαταστάσεις και μία άλλη ομάδα αναλαμβάνει να τα προσαρμόσει κατάλληλα.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος