Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Το σημερινό Nissan GT-R βρίσκεται στην αγορά πάνω από μία δεκαετία και όμως σε κάθε πέρασμα του είναι σα να λανσαρίστηκε χθες. Η πανίσχυρη εκδοχή του Nismo, αποδίδει 608 άλογα και 652 Nm ροπής από έναν twin-turbo V6 κινητήρα 3.8λτ. Κίνηση έχουν και οι τέσσερις τροχοί από έναν κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, με το 0-100 να έρχεται σε 2.7 δευτ. και την τελική ταχύτητα να είναι στα 315χλμ./ώρα.
Το κανάλι AutoTopNL βρέθηκε στον μοναδικό δημόσιο αυτοκινητόδρομο που δεν έχει όρια ταχύτητας (σε μερικά του τμήματα τουλάχιστον), την Autobahn, και επιχείρησε να αγγίξει την τελική ταχύτητα ενός Nissan GT-R Nismo του 2015.
Στην Ιαπωνία, το τμήμα Nismo ανακοίνωσε ακόμα πιο γρήγορες εκδόσεις του GT-R μέσω του προαιρετικού προγράμματος “Sports Resetting”. Το πακέτο Type-1 περιλαμβάνει βελτιώσεις στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα. Η έκδοση Type-2 καθιστά διαθέσιμη πρόσθετη ροπή και στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η έκδοση Type-3 “μεγιστοποιεί τις δυνατότητες του κινητήρα VR38”, αλλά ακριβείς λεπτομέρειες δεν είναι διαθέσιμες.
Παράλληλα συνεχίζουν να υπάρχουν φήμες ότι η Nissan εργάζεται πάνω σε ένα νέο GT-R, αλλά οι λεπτομέρειες εξακολουθούν να είναι λιγοστές. Οι διαθέσιμες πληροφορίες υποδηλώνουν ότι θα είναι είτε υβριδικό είτε πλήρως ηλεκτροκίνητο. Η Nissan αναγκάστηκε ήδη να αποσύρει το GT-R από ορισμένες αγορές, όπως της Ευρώπης λόγω των εκπομπών ρύπων.