Η είδηση ότι θα γίνουν αλλαγές στα κριτήρια φορολόγησης των Ι.Χ. αυτοκινήτων ανακούφισε κάπως τους χιλιάδες ιδιοκτήτες που πληρώνουν υπέρογκους φόρους, προκειμένου να έχουν απλώς ένα μέσο να κάνουν τις καθημερινές τους δουλειές.
Ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης ανέφερε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο το κριτήριο φορολόγησης των Ι.Χ. να μη βασίζεται αποκλειστικά στον κυβισμό του οχήματος αλλά και στην εργοστασιακή του αξία. «Πολλές φορές τα κυβικά δεν έχουν σχέση με την εργοστασιακή αξία. Κι είναι ένα θέμα που εξετάζουμε, για να δούμε αν μπορούμε σε αυτό το κομμάτι της νομοθεσίας να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές» ήταν τα λόγια του.
Αν και οι παραπάνω δηλώσεις ακούγονται… ευχάριστα, την αντίθετη γνώμη έχει ο διευθυντής του Σ.Ε.Α.Α. (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) Δημήτρης Πάτσιος. Μιλώντας στην εκπομπή «Μπιπ Μπιπ» και στον Βασίλη Σαρημπαλίδη, τόνισε χαρακτηριστικά: «Δεν είναι καλά τα νέα. Φοβούμεθα ότι δεν είναι κάτι δεσμευτικό. Το χειρότερο από όλα είναι ότι μονιμοποιεί τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης που ήρθε τον Γενάρη και αφορά 100 εκατ. ευρώ. Δεν μας καθησυχάζει ότι θα δούμε αποτελέσματα σύντομα». Ο κ. Πάτσιος αναφέρθηκε επίσης και στους 40.000 ανέργους από τον κλάδο του αυτοκινήτου, νούμερο που είναι μοναδικό, όπως χαρακτηριστικά είπε, στον κόσμο. Όσο για τη… λύση και αν αυτή βρεθεί και αφορά στο θέμα της υπερφορολόγησης, ήταν πολύ συγκεκριμένος: «Φοβούμαστε πως όχι και είναι δυσάρεστη αυτή η απαξίωση της περιουσίας των συμπολιτών μας που δεν έχει κανένα όφελος για τα δημόσια έσοδα. Το μόνο θετικό είναι το μέτρο της απόσυρσης».
Παρακολουθήστε όλη τη συνέντευξη του Δημήτρη Πάτσιου στον Βασίλη Σαρημπαλίδη και στην εκπομπή «Μπιπ Μπιπ»