Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί η περιορισμένης παραγωγής Bugatti Centodieci να βασίζεται πάνω στην Chiron, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία όμως έκανε τα πάντα ώστε το εσωτερικό της να έχει ρετρό στοιχεία και να θυμίζει την θρυλική EB 110 Super Sport. Αυτός είναι και ο λόγος που για να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί μία καμπίνα χρειάζονται…4 μήνες!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει το εσωτερικό της Centodieci από τη Chiron και μας μεταφέρει στην EB 110 είναι τα καθίσματα. Η εταιρία τα τυλίγει με ειδικό δέρμα σε μοτίβο παρόμοιο με το κάλυμμα στο τούνελ του κιβωτίου της EB 110. Στα προσκέφαλα ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει το έμβλημα που θα τοποθετηθεί και οι τεχνικοί για να βεβαιωθούν πως το αποτέλεσμα θα είναι σωστό, θα εργαστούν αποκλειστικά σε αυτά για 5 ημέρες. 

Η αλήθεια είναι πως το σχέδιο τύπου σκακιέρας που επεκτείνεται από τα καθίσματα, την οροφή μέχρι και τα πάνελ των θυρών είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και πρέπει να εφαρμόζει τέλεια στο τέλος κάθε επένδυσης. 

«Τα νέα οχήματα για εμάς, αποκτούν και απαιτούν την αμέριστη προσοχή μας, ανεξαρτήτως πόσες φορές θα περάσουν την γραμμή παραγωγής. Οι πελάτες μας περιμένουν ένα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας και αποκλειστικό εσωτερικό. Απευθυνόμαστε σε όλες τις αισθήσεις – σχέδιο, εμφάνιση, οδηγική απόλαυση, ακουστική, ακόμα και την όσφρηση. Οι λάτρεις της Bugatti θα δουν και θα εκτιμήσουν αμέσως τις ομοιότητες μεταξύ της EB 110 και της Centodieci» δηλώνει ο Dirk Buhre, υπεύθυνος εσωτερικής σχεδίασης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Bugatti χρειάστηκε μόλις λίγες ώρες για να πουλήσει και τις 10 μονάδες της Centodieci παρά την απίστευτη τιμή των 8 εκατομμυρίων ευρώ με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν τις επόμενες εβδομάδες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης