Σε μια δήλωση που δεν συνηθίζεται να γίνεται από στελέχη εταιρειών προχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares.

Ο ισχυρός άνδρας του κολοσσού ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως το κόστος για τα νέα αυτοκίνητα έχει αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό, κι αυτό «περνάει» δυστυχώς και στην τελική τιμή που πληρώνει ο αγοραστής.
Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και λιγότερο προσιτά για το κοινό, ενώ όσο αυξάνεται ο πληθωρισμός τόσο θα επιβαρύνεται ο αγοραστής, φαίνεται να δήλωσε ο Tavares. Συμπληρώνοντας εξήγησε μια σειρά από παράγοντες που προκάλεσαν την αύξηση των τιμών των νέων αυτοκινήτων τόσο γρήγορα. Για αρχή, η συνεχιζόμενη έλλειψη ημιαγωγών συνεχίζει να επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία και έχει οδηγήσει σε περικοπές παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπλέον, το κόστος των πρώτων υλών αυξάνεται και έχει αυξηθεί περαιτέρω τις τελευταίες εβδομάδες μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία, ιδίως οι τιμές του χάλυβα, του αλουμινίου και του νικελίου. Το αφεντικό της Stellantis σημείωσε ότι, ενώ η εταιρεία έχει σημαντικά σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα, τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να κοστίζουν περισσότερο από ισοδύναμα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον. Ο Ταβάρες αναγνώρισε ότι η εταιρεία δεν μπορεί να μεταβιβάσει αυτές τις αυξήσεις στους καταναλωτές, σημειώνοντας πως «οι μεσαίες τάξεις δεν θα μπορούσαν να αγοράσουν νέα αυτοκίνητα» εάν αυτό γινόταν πράξη.

Ένας τομέας όπου η Stellantis θέλει να εξοικονομήσει χρήματα είναι μέσω του μάρκετινγκ και του συστήματος διανομής του. Το σύστημα μάρκετινγκ και διανομής της αντιπροσωπεύει περίπου το 30 τοις εκατό της τιμής ενός νέου οχήματος.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης