Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Πριν λίγες ημέρες ο όμιλος αυτοκινήτων Stellantis (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, and Vauxhall) παρουσίασε τη νέα πλατφόρμα για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά οχήματα. Μία πλατφόρμα (STLA Large) που πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα του παιχνιδιού καθώς θα προσφέρει αυτονομίες άνω των 800χλμ. με 8 συνολικά νέα μοντέλα να τη χρησιμοποιήσουν μέχρι το 2026.
Εκτός όμως από την είδηση της νέας πλατφόρμας, ο ισχυρός άνδρας του ομίλου Stellantis αναφέρθηκε και στην στρατηγική, μη μείωσης τιμών στα μοντέλα τους.
Ο Carlos Tavarez έχει ήδη υποστηρίξει ανοιχτά την εναντίωση του στα πρότυπα ρύπων Euro7, ενώ δηλώνει ξεκάθαρα πως κρατικές επιχορηγήσεις για την αγορά ηλεκτρικού οχήματος, θα πρέπει να δίνονται μόνο στα made in Europe μοντέλα και όχι σε κινεζικά.
Αυτή τη φορά, δήλωσε πως δεν πρέπει να μειωθούν οι τιμές πώλησης των ηλεκτρικών μοντέλων, καθώς τότε θα γίνει «λουτρό αίματος». Υποστήριξε πως εάν μειωθούν οι τιμές, το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό, στέλνοντας το μήνυμά του σε εταιρείες όπως η Tesla, οι οποίες «παίζουν» συχνά αυτό το παιχνίδι τιμών.
«Εάν γίνει μείωση τιμών, αγνοώντας το πραγματικό κόστος, θα γίνει λουτρό αίματος. Προσπαθώ να αποφύγω έναν αγώνα δρόμου προς τον πάτο. Γνωρίζω μια εταιρεία που μείωσε υπερβολικά τις τιμές και η κερδοφορία της κατέρρευσε» δήλωσε, υπονοώντας την Tesla, χωρίς όμως να την αναφέρει ξεκάθαρα.
Στο κλείσιμο της ομιλίας του, αναφέρθηκε στη νέα πραγματικότητα που έχει προκληθεί στη ναυτιλία εξαιτίας της έντασης στην Ερυθρά Θάλασσα, εκτιμώντας ότι ο Όμιλος Stellantis δε θα πληγεί σοβαρά.