Είναι το αυτοκίνητο που ίδρυσε ουσιαστικά, την κατηγορία των Sports Activity Coupe. Ένα θηριώδες SUV με σπορ χαρακτηριστικά, το οποίο στα έξι χρόνια παρουσίας του στην αγορά, πούλησε περισσότερες από 250.000 μονάδες.
Η BMW παρουσίασε τη δεύτερη γενιά της Χ6, η οποία ακολουθεί τα σχεδιαστικά χνάρια της πρώτης, αλλά πάει την κατηγορία ένα βήμα πιο μπροστά. Το αυτοκίνητο αναμφισβήτητα είναι υπερβολικό. Αλλά δεν υπάρχει κάποιος που να μην το ήθελε στο γκαράζ του!
Η εικόνα του εξουσιάζει το περιβάλλον. Το μυώδες αμάξωμα δεν περνάει επ’ ουδενί απαρατήρητο. Οι σχεδιαστές της βαυαρικής φίρμας έχουν τονίσει περισσότερο το πίσω τμήμα και έκαναν πιο επιθετικό το εμπρός, θυμίζοντας αρκετά τη μικρότερη X4.
Παρόλο που οι διαστάσεις είναι αυξημένες (μήκος στα 4.909 χλστ. και ύψος στα 1.702 χλστ.), το βάρος του αμαξώματος είναι κατά 25 κιλά ελαφρύτερο από την πρώτη γενιά. Οι χώροι είναι ελαφρώς καλύτεροι, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 580 λίτρων, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων πάει στα 1.525 λίτρα.
Η καμπίνα είναι υπερπολυτελής, άνετη για τέσσερα άτομα και πλέον πιο πρακτική. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος από τη βασική έκδοση, περιλαμβάνοντας ζάντες 19 ιντσών, φώτα bi-xenon, δερμάτινα καθίσματα, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, όλα τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, ακόμα και αυτόματο άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ.
Στην ευρωπαϊκή αγορά θα λανσαριστεί το Δεκέμβριο. Στη βάση της γκάμας των κινητήρων είναι ο εξακύλινδρος diesel 3.0 Twin Power Turbo της έκδοσης xDrive30d των 258 ίππων. Έχει μέση κατανάλωση 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, επιταχύνει στα 0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα.
Ακολουθεί η επίσης πετρελαιοκίνητη XDrive50d των 381 ίππων και 740 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή είναι η βενζινοκίνητη έκδοση xDrive50i, η οποία εξοπλίζεται με τον V8 4.4 bi-turbo, απόδοσης 450 ίππων. Τα 0-100 έρχονται σε 4,8 δευτερόλεπτα, η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. και η μέση κατανάλωση είναι στα 9,7 λτ./100 χλμ.
Την άνοιξη του 2015, η X6 θα εμπλουτιστεί με την xDrive35i των 306 ίππων, τη νέα xDrive40d των 313 ίππων και φυσικά την Χ6Μ, απόδοσης άνω των 550 ίππων. Όπως αναφέρει η BMW, το αυτοκίνητο είναι τέλεια ζυγισμένο, έχοντας κατανομή βάρους 50:50 ανάμεσα στον εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα, με την οδική συμπεριφορά να συναρπάζει.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος