Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η BMW είναι έτοιμη να προσθέσει μία επαναστατική λειτουργία στο σύστημα Highway Assistant της, το οποίο αποτελεί μέρος του πακέτου Driving Assistance Professional που επιτρέπει την πλήρως αυτόνομη οδήγηση σε ταχύτητες έως 135χλμ./ώρα, όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες και τα όρια ταχύτητας.
Η BMW περιγράφει αυτό το σύστημα ως το «πρώτο στο είδος του» – Πως λειτουργεί
Σύμφωνα με αυτή τη λειτουργία, το αυτοκίνητο μέσω των καμερών και αισθητήρων του, θα είναι σε θέση να προτείνει στον οδηγό την αλλαγή της λωρίδας που κινείται. Εάν ο οδηγός συμφωνεί με αυτή την προτροπή, το μόνο που έχει να κάνει, είναι να κοιτάξει τον αντίστοιχο πλαϊνό καθρέφτη για να ενεργοποιήσει την αλλαγή λωρίδας, πράγμα που σημαίνει ότι ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να ξεκινήσει την κίνηση με τον μοχλό του φλας. Η Ενεργή αλλαγή λωρίδας εκτελεί αυτόματα τις απαραίτητες κινήσεις του τιμονιού.
«Αυτή η απρόσκοπτη αλληλεπίδραση μεταξύ του οδηγού και του Active Lane Change παρέχει ένα επίπεδο άνεσης και ασφάλειας μοναδικό στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.» αναφέρει η εταιρία.
Η νέα τεχνολογία αυτή θα παρουσιαστεί στη νέα Σειρά 5 και θα προστεθεί στην iX τον Μάρτιο. Στη συνέχεια, θα επεκταθεί στις X5, X6 (εκτός των μοντέλων M Competition) και X7 τον Απρίλιο.
Παράλληλα, η εταιρεία επανασχεδίασε την προβολή του χάρτη για να επιτρέπει καλύτερα στους ιδιοκτήτες να επιλέγουν και να εισάγουν προορισμούς πλοήγησης, γεγονός που έχει το παράπλευρο όφελος της βελτίωσης και της λειτουργίας αναζήτησης. Η εφαρμογή θα παρακολουθεί επίσης την οδηγική συμπεριφορά των ιδιοκτητών για να τους προτείνει ποια ηλεκτρική BMW είναι η καταλληλότερη για αυτούς, με στόχο να κεντρίσει το ενδιαφέρον των ιδιοκτητών BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης ώστε να μεταβούν σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο.