Του Λουκά Παπαλάμπρου

Οι Βαυαροί ξεπέρασαν τον εαυτό τους. Η ολοκαίνουργια 8 Series Coupe είναι, ίσως, το καλύτερο αυτοκίνητο που βγήκε ποτέ από το εργοστάσιο της BMW, μαγεύοντας με τα θέλγητρα και τις αρετές της. 

Το δίθυρο μεγάλο γερμανικό coupe γοητεύει με την εμπνευσμένη σχεδίασή του, τις σμιλευμένες γραμμές του αμαξώματος, την καλλίγραμμη σιλουέτα και το δυναμικό προφίλ. Η εταιρεία το χαρακτηρίζει ως ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο, που καλύπτει τις απαιτήσεις των εκλεκτών πελατών.

Το μήκος του αμαξώματος είναι 4.843 χλστ., το πλάτος 1.902 χλστ., το ύψος 1.341 χλστ. και το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.822 χλστ.

Για την κατασκευή του έχουν χρησιμοποιηθεί τα πιο προηγμένα υλικά, όπως αλουμίνιο, μαγνήσιο και CFRP. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, με την BMW να υποστηρίζει πως κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του αυτοκινήτου υιοθετήθηκαν λύσεις από το αγωνιστικό GTE.

Το σασί, η ανάρτηση και όλα τα μηχανικά μέρη σχεδιάστηκαν με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρουν την πιο συναρπαστική οδήγηση και τη μέγιστη ακρίβεια.

Χάρμα ιδέσθαι

Το εσωτερικό είναι ένα έργο τέχνης. Κομψό, πολυτελές και προηγμένο τεχνολογικά. Η 8 Series είναι το πρώτο αυτοκίνητο της BMW που διαθέτει το νέας γενιάς σύστημα πολυμέσων iDrive με την οθόνη υψηλής ανάλυσης 10,25 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών.

Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται είτε μέσω αφής, είτε με φωνητικές εντολές, είτε με χειρονομίες. Για τους παραδοσιακούς, υπάρχει και ο κλασικός περιστροφικός διακόπτης. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα.

Το κρύσταλλο στον μοχλό του αυτόματου κιβωτίου ανεβάζει το πρεστίζ της γερμανίδας καλλονής, ενώ το ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond προσφέρει τέλειο ήχο στο σαλόνι. Η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή των υλικών αγγίζουν το άριστα.

Η διάταξη της καμπίνας είναι 2+2 θέσεων, με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να ξεκινά από τα 420 λίτρα.

Στην καρδιά

Αρχικά, η 8άρα θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση 840d xDrive τροφοδοτείται από τον 3.0 TwinPower Turbo diesel απόδοσης 320 ίππων και 680 Nm ροπής, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 4,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η βενζινοκίνητη M850i xDrive με τον V8 4,4 twin-turbo αποδίδει 530 ίππους και 750 Nm ροπής, με τις επιδόσεις να είναι εκπληκτικές. 0-100 σε 3,7 δευτερόλεπτα και τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Τα μοτέρ συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο Steptronic Sport 8 σχέσεων.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται το σύστημα τετρακίνησης xDrive, η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Adaptive M, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, το ενεργό σύστημα διεύθυνσης και η σπορ εξάτμιση με τις μεγάλες απολήξεις.

Η τιμή της πανέμορφης 8 Series Coupe και ο χρόνος έναρξης της εμπορικής πορείας θα ανακοινωθούν σύντομα. Αργότερα, θα δούμε τη M8, το ισχυρότερο και πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της φίρμας, καθώς και την cabrio έκδοση.