Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Η μελέτη «Most Admired Companies» της Βρετανίας δημιουργήθηκε από τον καθηγητή Mike Brown, μέλος του αναγνωρισμένου Leeds Business School. Είναι η μακροβιότερη έρευνα της χώρας για την εταιρική φήμη, με στοιχεία που χρονολογούνται από το 1990. Χρησιμοποιώντας απαντήσεις από εκπροσώπους διοικητικών συμβουλίων, αναλυτές και σχολιαστές, η μελέτη αποτελεί μια αξιολόγηση της εταιρικής φήμης από στελέχη του κλάδου, όπως την εκτιμούν οι πιο στενοί επικριτές μιας εταιρείας, οι ανταγωνιστές της και οι οικονομικοί παράγοντες. Οι ειδικοί στην εταιρική φήμη, Echo Research, διαχειρίζονται τη μελέτη, παίρνοντας συνεντεύξεις από τα ανώτατα στελέχη που συμμετέχουν μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μακροβιότερη βρετανική διοργάνωση για την εταιρική φήμη, η οποία διεξάγεται από τη διεθνή εταιρεία ερευνών αγοράς «Echo Research» ανακήρυξε την Bentley ως τον πιο εμβληματικό κατασκευαστή αυτοκινήτων.

Η ετήσια μελέτη «Most Admired Companies» μετρά περισσότερα από 30 χρόνια και επιβραβεύει τις καλύτερες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα. Η Bentley κατέκτησε την πρώτη θέση στην εκτεταμένη μελέτη 250 κορυφαίων βρετανικών επιχειρήσεων σε 25 τομείς. Τα στελέχη του κλάδου κλήθηκαν να ψηφίσουν ανάμεσα σε 13 βασικά κριτήρια και η Bentley κατέλαβε την 1η θέση σε 8 από αυτές τις 13 κατηγορίες Στα τελευταία πέντε χρόνια, η Bentley κερδίζει για τρίτη φορά την πρώτη θέση για την εξαιρετική γκάμα των πολυτελών αυτοκινήτων, για την επιχειρηματική της πορεία αλλά και για την κορυφαία  στρατηγική Beyond100 για το μέλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η υπεροχή της Bentley στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, την ποιότητα της διοίκησης, την οικονομική ευρωστία, την ικανότητα καινοτομίας, τις μακροπρόθεσμες δυνατότητες, την ικανότητα προσέλκυσης και διατήρησης ταλέντων και την ανταγωνιστικότητα αναδείχθηκαν σε αυτή την απόλυτη αξιολόγηση της εταιρικής φήμης ως οι κορυφαίες στον κλάδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή η διάκριση αποτελεί μια ακόμη απόδειξη ότι η Bentley συνεχίζει να θέτει νέα σημεία αναφοράς για την επιτυχία μέσω της στρατηγικής Beyond100. Αυτός ο φιλόδοξος στόχος ωθεί την Bentley προς ένα μέλλον που ορίζεται από τη βιώσιμη πολυτέλεια, καθώς η βρετανική μάρκα πλησιάζει περισσότερο στο στόχο της να έχει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρίες μέχρι το 2030.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης