Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Εάν μιλούσαμε για δύο εργοστασιακά TT RS και R8, τα οποία θα αγωνίζονταν σε αγώνα επιτάχυνσης, τότε το δεύτερο θα είχε εύκολο έργο απέναντι στον μικρότερο συγγενή του. Ωστόσο, αυτός ο αγώνας είναι λίγο διαφορετικός από τους περισσότερους, καθώς το δίδυμο έχει τροποποιηθεί πλήρως.

Βλέπετε, το TT RS στο βίντεο δεν έχει απλώς έναν υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο 2,5 λίτρων όπως ένα τυπικό μοντέλο RS με 395 ίππους και 480 Nmροπής. Αντίθετα, έχει εξοπλιστεί με ένα νέο τούρμπο aftermarket και διαθέτει επίσης ψεκασμό νερού/μεθανόλης, ενώ ολόκληρος ο κινητήρας είναι ανακατασκευασμένος. Αποδίδει περίπου 1.000 ίππους ενώ ζυγίζει 1.380 κιλά.

Μετά υπάρχει το R8. Ο V10 των 5,2 λίτρων του, έχει συμπληρωθεί από ένα ζευγάρι turbo Garrett GTX35 και διαθέτει επίσης νέα ρύθμιση κινητήρα, εξάτμιση από τιτάνιο και αναβαθμισμένη αντλία καυσίμου χαμηλής πίεσης. Αποδίδει  1.100 ίππους, όμως είναι αρκετά βαρύτερο, ζυγίζοντας 1.615 κιλά.

 

 

Οι αγώνες drag ήταν πολύ κοντά και ενώ το R8 κέρδισε και τους  δύο, το TT RS στην πραγματικότητα αποδείχθηκε ελαφρώς πιο γρήγορο, φτάνοντας τα 0-100 σε 2,53 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με τα 2,58 δευτερόλεπτα του R8. Το TT RS έτρεξε επίσης το καλύτερο 400άρι σε 9,79 δευτερόλεπτα, πιο γρήγορα από τα 9,86 δευτερόλεπτα του R8.