Τον περασμένο Μάρτιο, κατά τη διάρκεια του αγώνα VLV, συνέβη στη φημισμένη πίστα του Nurburgring ένα τραγικό ατύχημα, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας θεατής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άμεσα, οι ιθύνοντες της πίστας σε συνεργασία με την ένωση μηχανοκίνητου αθλητισμού της Γερμανίας, ανακοίνωσαν τη θέσπιση αυστηρών ορίων ταχύτητας για όλους, σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τα ατυχήματα. Βέβαια, λίγο μετά, η ιδιοκτήτρια εταιρεία και διαχειρίστρια του Ring, Capricorn Nürburgring GmbH, έκανε στροφή 180 μοιρών έπειτα από πιέσεις των μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων, επιτρέποντας μόνο σε αυτούς την πραγματοποίηση γρήγορων χρονομετρημένων γύρων.

Οι διαχειριστές του circuit, είχαν στείλει επιστολή στη FIA για τη βελτίωση της πίστας στα επικίνδυνα σημεία, με την επιτροπή ασφάλειας της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας να δίνει τελικά την έγκριση για αλλαγές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Capricorn Nürburgring GmbH, Carsten Schumacher, η FIA ενέκρινε τις προτάσεις τους και πλέον το μόνο που απομένει είναι να προχωρήσουν οι εργασίες. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, θα ξεκινήσουν τις επόμενες μέρες και θα ολοκληρωθούν τον Μάρτιο του 2016. Η FIA θα κάνει τον τελικό έλεγχο και αμέσως μετά θα γίνει άρση των ορίων ταχύτητας. Στόχος είναι να διατηρηθεί ο αυθεντικός χαρακτήρας της Nordschleife.

Τα νέα μέτρα είναι επτά και έχουν ως εξής:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  1. Προσθήκη ενός συμπληρωματικού φράχτη στο κομμάτι Dottinger Hohe/Antoniusbuche για την προστασία του αυτοκινητόδρομου που κινείται παράλληλα με την πίστα
  2. Προσθήκη ενός μεταλλικού φράχτη πίσω από τον υπάρχον φράχτη στο κομμάτι Hocheichen για την προστασία ενός αγροτικού δρόμου, παράλληλου στην πίστα.
  3. Στρώσιμο νέας ασφάλτου στο κομμάτι Quiddelbacher Hohe/Flugplatz για την εξάλειψη των ανωμαλιών.
  4. Δημιουργία ζώνης που θα είναι κλειστή στο κοινό και τοποθέτηση φράχτη στο κομμάτι Schwedenkreuz.
  5. Προσθήκη φραχτών για την προστασία των θεατών και μεταφορά των μπαριέρων πιο κοντά στην πίστα στο κομμάτι Metzgesfeld.
  6. Μειώνεται το κενό στον μεταλλικό φράχτη στο κομμάτι Wippermann της πίστας.
  7. Προσθήκη ενός επιπλέον φράχτη στο Stefan Bellof S κομμάτι της πίστας.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

     

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης