Του Λουκά Παπαλάμπρου
Θέμα χρόνου είναι να παρουσιαστεί επίσημα η έκδοση παραγωγής του el-Born, του αυτοκινήτου που είχε κάνει πρεμιέρα ως πρωτότυπο στην έκθεση της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο.
Όπως βλέπουμε, το αυτοκίνητο δεν έχει μεγάλες διαφορές από το concept, εντυπωσιάζοντας με τη μοντέρνα αισθητική του και το αεροδυναμικό αμάξωμα.
Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group, την ίδια δηλαδή με το VW ID.3.
Tο πρωτότυπο τροφοδοτούνταν από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων που λάμβανε ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 62 kWh, η οποία πρόσφερε αυτονομία 400 χιλιομέτρων και φόρτιζε σε ποσοστό 80% με τη χρήση ταχυφορτιστή σε 47 λεπτά.
Το el-Born παραγωγής πιθανότατα θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις ισχύος, με μπαταρίες 45, 58 και 77 kWh.
Σύμφωνα με την εταιρεία, προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για τέσσερις επιβάτες, τα καθίσματα είναι εκπληκτικά άνετα και αναπαυτικά, ενώ οι «έξυπνες» θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα μεγιστοποιούν την πρακτικότητα.
Η ισπανική μάρκα έχει εξοπλίσει το el-Born με κάθε λογής σύστημα υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων είναι και η αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2.