Λίγο πριν το λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου NSX στην αγορά, η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του supercar της γκάμας της.

Η Honda τοποθετεί το αυτοκίνητο απέναντι από τις κορυφαίες ευρωπαϊκές προτάσεις, χαρακτηρίζοντάς το ως ένα συναρπαστικό και επαναστατικό τετράτροχο υψηλών επιδόσεων.  Όπως αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Συνεδρίου και Έκθεση SAE 2015, το NSX είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που βασίζεται σε αλουμινένιο χωροδικτύωμα πολλαπλών υλικών, προσφέροντας εξαιρετική ακαμψία και χαμηλό βάρος.

Επίσης, σε αυτό το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για πρώτη φορά η τεχνολογία χύτευσης με καλούπι που αποσυντίθεται, αλλά και η τρισδιάστατα διαμορφωμένη κολόνα Α από ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής, που παρέχει κορυφαία ακαμψία και αντοχή στις συγκρούσεις, σε συνδυασμό με άριστη ορατότητα.

Εξαιρετική είναι και η αεροδυναμική, με τους σχεδιαστές να έχουν μελετήσει προσεκτικά κάθε παράμετρο. Η ομάδα εξέλιξης αναθεώρησε πλήρως το θερμικό και αεροδυναμικό πακέτο, μεγιστοποιώντας πλήρως τη ροή αέρα γύρω και μέσα από το NSX, χωρίς τη χρήση ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων. Επιπλέον, το σύστημα κίνησης Sport Hybrid ψύχεται μέσω 10 εναλλακτών θερμότητας.

Σε ότι αφορά το μηχανικό σύνολο δεν είχαμε εκπλήξεις, με τον V6 3.5 twin turbo να αποτελεί την καρδιά του αυτοκινήτου. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων (DCT) και ένα ηλεκτροκινητήρα που εφαρμόζει τη ροπή του απευθείας στο στρόφαλο για υψηλότερη απόδοση με άμεση κατανομή ισχύος στους πίσω τροχούς.

Τέλος, το σύστημα «Super Handling All-Wheel Drive» έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να ανταποκρίνεται ενεργά στις εντολές του οδηγού, προσφέροντας την απόλυτη σπορ εμπειρία και αναδεικνύοντας την αγωνιστική δυναμική συμπεριφορά του NSX.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος