Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν πριν μία δεκαετία όταν η Peugeot παρουσίασε για πρώτη φορά το i-Cockpit. Ένα πιλοτήριο εμπνευσμένο από τα μαχητικά αεροσκάφη, το οποίο συνδύαζε το μικρό και κοφτερό τιμόνι, με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, στην τέλεια ευθεία, που έδινε στον οδηγό όλες τις πληροφορίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα η γαλλική εταιρία, αποκάλυψε την εξελιγμένη έκδοση του επαναστατικού της i-Cockpit, το οποίο σταδιακά θα εξοπλίσει όλα τα μοντέλα της γκάμας, έτοιμο να συνεχίσει την πραγματικά ρηξικέλευθη ιδέα της φίρμας.
Το νέο πιλοτήριο, θα κάνει το ντεμπούτο του τον Σεπτέμβριο στο επόμενο 3008 και διαθέτει κυρτή οθόνη 21 ιντσών. 

Με απαλή κλίση προς τον οδηγό, η νέα φανταχτερή οθόνη συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot ονομάζει i-Toggles, τα οποία (τοποθετημένα στην κεντρική κονσόλα) αποτελούνται από 10 ευαίσθητα στην αφή κουμπιά που μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες του οδηγού και του συνοδηγού. Με τον τρόπο αυτό έχει μειωθεί στο ελάχιστο ο αριθμός των συμβατικών χειριστηρίων, δημιουργώντας έτσι μια μινιμαλιστική σχεδίαση που δείχνει ότι το λιγότερο είναι όντως περισσότερο.

Η λιτή διάταξη επιτεύχθηκε επίσης με την αφαίρεση του λεβιέ ταχυτήτων και την αντικατάστασή του με κουμπιά PRND στα δεξιά του κουμπιού start/stop. Μία κίνηση που μεγαλώνει τον αποθηκευτικό χώρο, καθώς και την αύξηση της επιφάνειας του χώρου ασύρματης φόρτισης για smartphones. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόσθετα χειριστήρια αφής βρίσκονται στο μικρό τιμόνι, ενώ για να δημιουργήσει μια ζεστή ατμόσφαιρα η Peugeot, εγκαθιστά ambient φωτισμό σε όλο το πλάτος του ταμπλό και των θυρών. Ένας φωτισμός που διαθέτει οκτώ διαφορετικά χρώματα, τα οποία αντανακλούν σε μια επένδυση από πραγματικό αλουμίνιο. 

Τέλος, οι αεραγωγοί στα αριστερά έχουν ενοποιηθεί με τους κεντρικούς, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη κομψότητα στην καμπίνα, ενώ όπως φαίνεται, το τιμόνι διατηρεί το μικρό του μέγεθος. Το πρώτο μοντέλο που θα διαθέτει τη νέα αυτή διάταξη είναι το ανανεωμένο 3008 που θα έρθει τον Σεπτέμβρη και θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα μοντέλα σε βάθος χρόνου. 
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης