Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τα δύο πιο δημοφιλή μοντέλα της ισπανικής φίρμας αναβαθμίστηκαν αισθητικά, εξοπλίστηκαν με ό,τι πιο σύγχρονο στο εσωτερικό, εμπλουτίστηκαν με πλειάδα τεχνολογιών και τους πιο αποδοτικούς κινητήρες.

Τόσο το Ibiza, όσο και το Arona θα μπουν στην παραγωγή μέσα στο καλοκαίρι, με το λανσάρισμα στις ευρωπαϊκές αγορές να προγραμματίζεται για το φθινόπωρο.

Με τις αλλαγές που έγιναν στα δύο μοντέλα, η Seat επαναφέρει το supermini και το compact SUV στην πρώτη γραμμή του ανταγωνισμού. Τα αυτοκίνητα φρεσκαρίστηκαν ελαφρώς από πλευράς αισθητικής, έχοντας στάνταρ τα φώτα LED, νέες ζάντες, καινούριες αποχρώσεις (Sapphire Blue και Asphalt Blue), καθώς και το λογότυπο στο κέντρο της πίσω πόρτας.

Τη διαφορά ωστόσο και στα δύο μοντέλα κάνει το εσωτερικό. Η Seat τοποθέτησε νέες επενδύσεις και υλικά, πρόσθεσε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 8,2 ή 9,2 ιντσών. Προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω την αίσθηση της ποιότητας, η ισπανική εταιρεία έβαλε τιμόνι με επένδυση Nappa και εσωτερικό φωτισμό.

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από τον τρικύλινδρο 1.000άρη με τους 80 ίππους, τον 1.0 TSI με τους 95 και τους 110 ίππους, καθώς και τον 1.5 TSI απόδοσης 150 ίππων. Οι δύο ισχυρότερες εκδόσεις συνδυάζονται και με αυτόματο κιβώτιο DSG.

Φυσικά δεν λείπει η έκδοση 1.5 TGI με το φυσικό αέριο, η οποία είναι και η πιο οικονομική, παρέχοντας κατά 50% χαμηλότερο κόστος χρήσης σε σχέση με τη βενζίνης. Όσο για τους diesel, λάμπουν διά της απουσίας τους.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Με ένα Seat φυσικού αέριου κερδίζεις τα καύσιμα 1 χρόνου

Στην Αστυπάλαια το νέο ηλεκτρικό scooter της Seat

To νέο Cupra Leon των 300 ίππων ήρθε στην Ελλάδα